A A+ A++

Zarządzeniem Nr 2084/2021 z dnia 7 maja 2021 r. Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie wprowadza zmiany w zakresie obsługi mieszkańców, oraz sposobie funkcjonowania Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. Zmiany te podyktowane są działaniami prewencyjnymi, mającymi na celu zapobieganie rozprzestrzeniania się COVID 19.

Wśród najistotniejszych dla siemianowiczan kwestii, warto zwrócić uwagę na to, że bezpośrednia obsługa mieszkańców obejmie wszystkie sprawy załatwiane w Urzędzie. Jednakże ze względu na nadal trwającą epidemię liczba osób przebywających jednocześnie w budynku będzie ograniczona:

  • budynek Urzędu przy ul. Jana Pawła II 10 – maksymalnie 20 osób,
  • budynek Urzędu przy ul. Michałkowickej 105 – maksymalnie 20 osób,
  • budynek Urzędu przy ul. Al. Sportowców 1 – maksymalnie 4 osoby,
  • budynek Urzędu przy ul. Fitznerów 3 – maksymalnie 2 osoby,
  • budynek Urzędu przy ul. Jana Pawła II 1 – maksymalnie 4 osoby,
  • budynek Urzędu przy ul. Wyzwolenia 17 – maksymalnie 4 osoby.

Ponadto w danym biurze w tym samym czasie, może być obsługiwana tylko jedna osoba. Kolejne osoby będą mogły skorzystać z bezpośredniej obsługi po załatwieniu sprawy przez osobę poprzednią.
Jeśli chodzi o płatności to można ich będzie dokonać zarówno w kasach Urzędu Miasta, jak i przelewem na rachunki bankowe Urzędu.

Zmiany wchodzą w życie w najbliższy poniedziałek – 10 maja 2021 r.

Więcej szczegółów znajdziecie Państwo na stronie: https://bip.msiemianowicesl.finn.pl/bipkod/19754272

autor: Rafał Jakoktochce

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBrzozowskie muzeum zaprasza na wernisaż wystawy
Następny artykułPrzylesie nie zgadza się z uchwałą radnych. Jest skarga