A A+ A++

Opublikowano dn. 17.03.2020

Autor: OPOCZNO

W dzniach 16-27 marca 2020r. obsługa klientów w ZUS odbywać sie będzie wyłącznie telefonicznie bądż elektronicznie.

W związku ze stale zmieniającą się sytuacją epidemiologiczną, Zakład Ubezpieczeń Społecznych w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników stale dostosowuje pracę swoich jednostek, tak aby sposób ich funkcjonowania jak najmniej zagrażał ciągłości realizacji zadań.  O wprowadzanych zmianach w obsłudze jesteśmy zobowiązani informować naszych klientów, a są to wiadomości niezwykle ważne, jak choćby odwołanie wszystkich badań przez lekarzy orzeczników

Liczba wyświetleń: 44

Powrót

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRząd w trybie zdalnym. Co z premierem i ministrem zdrowia?
Następny artykułJak funkcjonują poradnie specjalistyczne? Sprawdź!