A A+ A++

Od czwartku 26 marca zmienił się sposób obsługi klientów Wydziału Ewidencji i Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Płocka przy al. Piłsudskiego 6.

Najważniejszą z nich jest to, że od 26 marca aż do odwołania pracownicy UMP nie będą wyznaczać terminu wizyty w urzędzie (dotychczas można było złożyć wniosek, a następnie telefonicznie umówić się i przyjść wyznaczonego dnia, o określonej godzinie).

Obecnie dokumenty i wnioski można – i przede wszystkim powinno się – składać elektronicznie, za pośrednictwem platformy ePUAP lub poczty. Przy wejściu do gmachu przy al. Piłsudskiego 6 nadal stać będzie urna na dokumenty. Kto jednak zdecyduje się przyjść do Urzędu Miasta przy al. Piłsudskiego musi pamiętać o ograniczeniach w poruszaniu się, wprowadzonych rozporządzeniem ministra zdrowia. Taka wizyta musi być uzasadniona.

Trzeba także pamiętać – i o to bardzo prosimy – że Urząd Miasta Płocka obsługuje mieszkańców miasta, nie zaś osoby zameldowane na terenie gmin ościennych. Powinni oni kierować się do Starostwa Powiatowego przy ul. Bielskiej.

Zawiadomienie o zbyciu lub nabyciu pojazdu jest możliwe za pośrednictwem platformy ePUAP, można je także wysłać na adres e-mail: [email protected] Natomiast na zarejestrowanie pojazdu trzeba poczekać.

Elektroniczne złożenie wniosku o wydanie/wymianę prawa jazdy jest również możliwe za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej PWPW. Wniosek o wydanie dowodu osobistego, zameldowanie lub wymeldowanie można też złożyć za pośrednictwem platformy ePUAP. Zawiadomienie o kradzieży dowodu osobistego natomiast pracownicy UMP proszą o przesłanie na adres e-mail: [email protected]

Przedsiębiorców informujemy, że wnioski do CEiDG mogą składać przy pomocy platformy ePUAP. Wnioski do CEiDG o wpis, zmianę, zawieszenie, wznowienie oraz wykreślenie wpisu na drukach można złożyć w późniejszym terminie (jako datę skuteczności wniosku można wskazać datę wsteczną). W pozostałych sprawach prosimy przedsiębiorców o kontakt na adres e-mail: [email protected].

Niezależnie od rodzaju czynności, jaką chcemy wykonać najlepszym rozwiązaniem będzie telefon do pracowników UMP przy al. Piłsudskiego, którzy udzielą wszystkich informacji. A więc w sprawach dotyczących dowodów osobistych, meldunków, rejestracji pojazdów, praw jazdy, działalności gospodarczej prosimy o kontakt telefoniczny z komórką merytoryczną:

– Referat Spraw Obywatelskich – 24 367-08-60;
– Referat Komunikacji – 24 367-08-61;
– Referat Ewidencji Działalności Gospodarczej – 24 367-16-08.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWydłużony zakaz używania parkomatów
Następny artykułPatriot i iiyama zachęcają do pozostania w domu i… grania – można zgarnąć atrakcyjne nagrody