Od czwartku 26 marca zmienił się sposób obsługi klientów Wydziału Ewidencji i Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Płocka przy al. Piłsudskiego 6.
Najważniejszą z nich jest to, że od 26 marca aż do odwołania pracownicy UMP nie będą wyznaczać terminu wizyty w urzędzie (dotychczas można było złożyć wniosek, a następnie telefonicznie umówić się i przyjść wyznaczonego dnia, o określonej godzinie).
Trzeba także pamiętać – i o to bardzo prosimy – że Urząd Miasta Płocka obsługuje mieszkańców miasta, nie zaś osoby zameldowane na terenie gmin ościennych. Powinni oni kierować się do Starostwa Powiatowego przy ul. Bielskiej.
Zawiadomienie o zbyciu lub nabyciu pojazdu jest możliwe za pośrednictwem platformy ePUAP, można je także wysłać na adres e-mail: [email protected] Natomiast na zarejestrowanie pojazdu trzeba poczekać.
Przedsiębiorców informujemy, że wnioski do CEiDG mogą składać przy pomocy platformy ePUAP. Wnioski do CEiDG o wpis, zmianę, zawieszenie, wznowienie oraz wykreślenie wpisu na drukach można złożyć w późniejszym terminie (jako datę skuteczności wniosku można wskazać datę wsteczną). W pozostałych sprawach prosimy przedsiębiorców o kontakt na adres e-mail: [email protected].
– Referat Spraw Obywatelskich – 24 367-08-60;
– Referat Komunikacji – 24 367-08-61;
– Referat Ewidencji Działalności Gospodarczej – 24 367-16-08.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS