A A+ A++

Od 2 kwietnia 2020 roku wprowadzone zostaną kolejne ograniczenia w funkcjonowaniu urzędu – zamknięty dla mieszkańców zostanie Punkt Informacyjny Urzędu Miasta przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8. Obsługa bezpośrednia interesantów nie będzie prowadzona w Miejskim Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności. Kolejne zmiany wejdą w życie w poniedziałek 6 kwietnia.

W związku z kolejnymi ograniczeniami dotyczącymi stanu epidemii, na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 31 marca 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, wprowadzone zostały ograniczenia dotyczące wykonywania zadań publicznych.

Od 2 kwietnia 2020 roku osobiście będzie można załatwić sprawę jedynie w:

  • Punkcie Informacyjnym Urzędu Miasta przy ul. Grudziądzkiej 126b w godz. 7:30 – 15:30 – w zakresie udzielania informacji o funkcjonowaniu urzędu w sytuacjach wyjątkowych (czynne do piątku 3 kwietnia),
  • kasach Wydziału Księgowości przy ul. Grudziądzkiej 126b w godz. 9:00 – 14:00 – przyjmowane będą wpłaty gotówkowe w sytuacjach wyjątkowych (czynne do piątku 3 kwietnia),
  • Wydziale Komunikacji przy ul. Wały gen. Sikorskiego 25 w godz. 7:30 – 15:30 – w zakresie spraw związanych z rejestracją samochodów, uzyskiwaniem dowodów rejestracyjnych i praw jazdy w sytuacjach niezbędnych.
  • Wydziale Spraw Administracyjnych przy ul. Batorego 38/40 w godz. 7:30 – 15:30 – w zakresie spraw związanych z dowodami osobistymi i meldunkami w sytuacjach niecierpiących zwłoki.
  • Urzędzie Stanu Cywilnego przy ul. Bydgoska 5 w godz. 7:30 – 15:30 (zgłaszanie zgonów także w soboty w godz. 8:00 – 12:00) –  w zakresie spraw związanych ze zgłaszaniem zgonów oraz w uzasadnionych przypadkach – ze ślubami.

Każdorazowo chęć wizyty w Wydziale Komunikacji, Wydziale Spraw Administracyjnych i w Urzędzie Stanu Cywilnego (w zakresie ślubów) trzeba zgłaszać telefonicznie, umawiając się na konkretny termin.

Osobiście można załatwiać tylko sprawy bardzo ważne, niecierpiące zwłoki, których nie można załatwić przez telefon i systemy teleinformatyczne.

W pozostałych sytuacjach zachęcamy do kontaktu poprzez telefon/e-mail od godz. 7:30 do godz. 15:30. Numery i adresy kontaktowe znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Torunia.


Od 2 kwietnia nieczynny będzie Punkt Informacyjny Urzędu Miasta przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 – korespondencję należy zostawić w specjalnej urnie ustawionej tuż przed wejściem do PIUM-u.

Urny ustawiono także w budynkach urzędu przy: Wałach gen. Sikorskiego 25, Grudziądzkiej 126b i Batorego 38/40.

Ze względu na nowe regulacje prawne obsługa osobista interesantów nie będzie prowadzona także przez pracowników Miejskiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności.


Kolejne zmiany wprowadzone zostaną od poniedziałku 6 kwietnia 2020 r. Zamknięty dla interesantów zostanie wtedy Punkt Informacyjny Urzędu Miasta przy ul. Grudziądzkiej 126b i kasy Wydziału Księgowości przy ul. Grudziądzkiej 126b.

fot. Małgorzata Litwin

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDo Giżycka wezwali wojsko na pomoc przed “dzikimi” turystami
Następny artykułTOMASZÓW Muszą na sobie polegać