A A+ A++

Na chwilę przed rozpoczęciem czwartego sezonu Blizzard dokonuje ostatnich zmian. Nowy system Masterworkingu w Diablo 4 będzie kosztować jednak znacznie więcej złota.

Sezon 4 zapowiada się na bardzo ważne wydarzenie w krótkiej historii Diablo 4. Gra początkowo wyglądała na ogromny sukces i sprzedała dziesiątki milionów kopii, ale bardziej oddalaliśmy się od premiery, tym więcej było widać problemów. Model sezonowy zawiódł weteranów action RPG, pojawiła się nowa konkurencja, a oczekiwania wobec Blizzarda były coraz mniejsze.

Zespół odpowiedzialny za Diablo 4 regularnie powtarzałe jednak, że planują wprowadzić liczne usprawnienia do swojej gry. Celem było zaadresowanie feedbacku doświadczonych graczy i sprostanie ich oczekiwaniom. Wciąż realizowany jest ambitny cel stworzenia produkcji, która byłaby w stanie konkurować z Path of Exile, Last Epoch czy nawet nieuchronnie zbliżającym się Path of Exile 2. 

Dużym krokiem w tym kierunku będzie czwarty sezon. Zamiast wymyślać nowe mechaniki sezonowe, Blizzard skupił się tym razem na przerobieniu większości podstawowych mechanik. Po wprowadzeniu Pitu oraz Gauntletu mamy dostać dodatkowe sposoby na rozwój postaci, crafting oraz więcej atrakcji w końcowej fazie gry, na co najbardziej zdawała się narzekać do tej pory społeczność. 

Jedną z tych nowości będzie system Masterworkingu. Rzadki lub legendarny przedmiot będzie teraz można ulepszyć aż 12 razy, wykorzystując do tego liczne materiały znajdowane w Sanktuarium, w tym złoto. Wczesniej był to system losowy, ale ostatnio Blizzard wycofał się z tej decyz … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPiegowaty piknik z Panem Kleksem w Płocku
Następny artykułTych miast już nie znają