A A+ A++

Od dnia 28 lutego zmienią się zasady obsługi mieszkańców w Wydziale Spraw Obywatelskich. Sprawy związane z meldunkiem, dowodem osobistym czy numerem PESEL załatwimy tylko po wcześniejszej rezerwacji terminu wizyty.

Z uwagi na długi czas oczekiwania na obsługę w Wydziale Spraw Obywatelskich od dnia 28 lutego 2022 r. zmienią się zasady obsługi mieszkańców załatwiających sprawy związane z dowodem osobistym, meldunkiem, zaświadczeniem o zameldowaniu czy numerem PESEL.

Aby załatwić sprawy z ww. zakresu należy dokonać REZERWACJI terminu i godziny wizyty.

Rezerwacji można dokonać:

  1. Telefonicznie, pod nr tel. 22 70 17 600

(numer dla rezerwacji będzie czynny od dnia 21 lutego od godz. 8.00 – codziennie w dni robocze 8.00. – 16.00.)

  1. Poprzez internetowy system rezerwacji:

System rezerwacji – dowody osobiste, ewidencja ludności

(dodatkowe miejsca na zapisy w systemie internetowym zostaną udostępnione 26 lutego br.)

Szczegółowe informacje na temat obsługi mieszkańców we wszystkich wydziałach UMiG Piaseczno dostępne są na stronie: https://piaseczno.eu/organizacja-pracy-urzedu-miasta-i-gminy-piaseczno-do-odwolania/

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPrzełom w sprawie TVN7. KRRiT podjęła decyzję
Następny artykułZwołanie XLIX Nadzwyczajnej Sesji Rady Miejskiej