Od 29 marca br. zmieniają się zasady funkcjonowania Urzędu Stanu Cywilnego w Chrzanowie.
W czasie ograniczeń w związku ze stanem epidemii USC załatwia sprawy:
OSOBIŚCIE
– rejestracja zgonów bez wcześniejszego umawiania się,
po uzgodnieniu telefonicznym
– oświadczenie o uznaniu ojcostwa,
– oświadczenia o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa,
– odbiór dowodu osobistego,
ELEKTRONICZNIE
– rejestracja urodzeń,
– wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego,
– wydawanie zaświadczeń,
– złożenie wniosku o wydanie dowodu osobistego,
– złożenie wniosku w sprawach meldunkowych (zameldowanie i wymeldowanie).
W celu uzyskania informacji, w jaki sposób może być załatwiona Twoja sprawa, skontaktuj się z pracownikiem:
– w prawach dot. rejestracji stanu cywilnego – 32 7585197,
– w sprawach dotyczących dowodów osobistych – 32 7585194,
– w sprawach dotyczących ewidencji ludności – 32 7585193.
Szczegółowe zasady funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Chrzanowie
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS