A A+ A++

Od 29 marca br. zmieniają się zasady funkcjonowania Urzędu Stanu Cywilnego w Chrzanowie.

W czasie ograniczeń w związku ze stanem epidemii USC załatwia sprawy:

OSOBIŚCIE
– rejestracja zgonów bez wcześniejszego umawiania się,
po uzgodnieniu telefonicznym
– oświadczenie o uznaniu ojcostwa,
– oświadczenia o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa,
– odbiór dowodu osobistego,

ELEKTRONICZNIE
– rejestracja urodzeń,
– wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego,
– wydawanie zaświadczeń,
– złożenie wniosku o wydanie dowodu osobistego,
– złożenie wniosku w sprawach meldunkowych (zameldowanie i wymeldowanie).

W celu uzyskania informacji, w jaki sposób może być załatwiona Twoja sprawa, skontaktuj się z pracownikiem:
– w prawach dot. rejestracji stanu cywilnego – 32 7585197,
– w sprawach dotyczących dowodów osobistych – 32 7585194,
– w sprawach dotyczących ewidencji ludności – 32 7585193.

Szczegółowe zasady funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Chrzanowie

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułFKS Stal Mielec zmienia sztab szkoleniowy
Następny artykułRekordowa zbiórka 29. finału WOŚP. Zebrano najwięcej w historii wszystkich zbiórek „Orkiestry”