A A+ A++

Pandemia wymusza wprowadzanie kolejnych obostrzeń. Urząd marszałkowski zmienia organizację pracy.

Jak załatwić sprawę w czasie pandemii? – mówi Marta Milewska, rzeczniczka prasowa Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.

Your browser doesn’t support audio.
Please download the file: audio/mpeg

To sytuacja trudna dla nas wszystkich, zauważa dyrektor urzędu marszałkowskiego w Warszawie Waldemar Kuliński.
 

Your browser doesn’t support audio.
Please download the file: audio/mpeg

Zasady obsługi interesantów obowiązują do odwołania.

W związku z trwającą sytuacją epidemiczną, w sytuacjach, gdy kontakt bezpośredni nie jest konieczny, wszystkie sprawy w urzędzie można załatwić:

• telefonicznie i elektronicznie – za pośrednictwem infolinii urzędu pod numerem 22 59 79 100 lub pisząc na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. . W podobny sposób można nawiązać kontakt z delegaturami:

– Ciechanów: tel. 23 673 07 01, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ;

– Ostrołęka: tel. 29 744 41 80, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ;

– Piaseczno: tel. 22 279 36 91, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ;

– Płock: tel. tel. 24 267 32 80, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ;

– Radom: tel. 48 368 29 60, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ;

– Siedlce: tel. 25 631 15 40; e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ;

– Wołomin: tel. 22 279 36 81, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ;

– Żyrardów: tel. 46 8192971, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

• pocztą tradycyjną;

• poprzez punkty podawcze – czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00–16:00:

  ul. Jagiellońska 26;

  ul. Skoczylasa 4.

Jak założyć konto internetowe do załatwiania spraw urzędowych?

Na stronie epuap.gov.pl można założyć konto do załatwiania spraw urzędowych przez internet. Co ważne, jeśli na etapie składania wniosku wybierzemy elektroniczny sposób komunikacji, to cała procedura (np. decyzje, wezwania) zostanie przeprowadzona w ten sposób, bez konieczności osobistych wizyt w urzędzie czy odbioru pism na poczcie. Do złożenia wniosku wystarczy profil zaufany – informacje, w jaki sposób go założyć znajdują się na stronie gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPARALEKKOATLETYCZNE MISTRZOSTWA POLSKI JUNIORÓW W LEKKIEJ ATLETYCE
Następny artykułTsunoda bliski debiutu w F1