Na meczowej koszulce piłkarzy Pasów nie widnieje już tylko logo właściciela klubu, czyli firmy Comarch. 15 marca krakowski klub poinformował, że do grona sponsorów pięciokrotnych mistrzów Polski dołączyła firma FoodCare, która będzie promować markę 4MOVE.
Logo trafiło na lewy rękawek koszulki. Wcześniej, do połowy 2022 roku, w tym miejscu reklamował się bukmacher STS. Debiut zmienionego stroju zaplanowano na sobotę o godzinie 12:30, gdy zespół Jacka Zielińskiego podejmie Widzew Łódź.
Pozyskanie nowych sponsorów, a za tym idzie dodatkowego finansowania klubu, jest jednym z zadań stojących przed nowym prezesem klubu. Mateusz Dróżdż w styczniu wygrał konkurs, który zorganizował Comarch. W czasie jego prezentacji, Elżbieta Filipiak przewodniczący rady nadzorczej Cracovii mówiła, że spółka IT nadal będzie sponsorowała klub, ale potrzebne jest zwiększenie dochodów, by na siebie zarabiał.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS