Od dziś (tj. 22.03.2023 r.) możecie już oficjalnie zgłaszać swoje pomysły w bieżącej edycji Budżetu Obywatelskiego Miasta Pruszkowa (BO2024).
Swoje pomysły możecie zgłosić do 7 kwietnia 2023 r. (do godz. 14:00) poprzez:
– stronę internetową www.budzetobywatelski.pruszkow.pl lub
– składając wypełniony formularz zgłoszeniowy projektu (wraz z załącznikami) w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Pruszkowa.
Pula środków finansowych przeznaczonych na realizację Waszych pomysłów w 2024 roku wynosi: 2.157.400,37 zł, natomiast limit kwotowy jednego projektu wynosi 120.000,00 zł.
Potrzebujecie pomocy? Macie jakieś pytania?
Zapraszamy do kontaktu z nami podczas dyżurów konsultacyjnych, które odbywają się do 7 kwietnia 2023 roku:
a) w Urzędzie Miasta Pruszkowa (pok. 51, II piętro) w godzinach pracy Urzędu, tj.:
– poniedziałek – 08:00-18:00,
– wtorek-czwartek – 08:00-16:00,
– piątek – 08:00-14:00.
b) telefonicznie pod numerem telefonu (22) 735-88-07 w godzinach pracy Urzędu (jw.),
c) mailowo pod adresem: [email protected].
Niezbędne dokumenty związane z realizacją BO2024:
- Uchwała nr VI.71.2019 Rady Miasta Pruszkowa z dnia 28 marca 2019 r.w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami miasta Pruszkowa w zakresie budżetu obywatelskiego.
- Uchwała nr XXXVII.395.2021 Rady Miasta Pruszkowa z dnia 22 kwietnia 2021 r. zmieniająca uchwałę w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami miasta Pruszkowa w zakresie budżetu obywatelskiego.
- Formularz zgłoszeniowy projektu do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego.
- Lista mieszkańców Miasta Pruszkowa popierających projekt zgłoszony do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego.
- Zgoda na udostępnienie terenu.
- Oferta na udostępnienie terenu.
Dokumenty do pobrania w wersji edytowanej dostępne pod linkiem https://tiny.pl/w8v7q.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS