A A+ A++

Czymże byłby Uber, gdyby nie miał kierowców? Tylko skąd ich wziąć, skoro pasażerowie nie korzystają z aplikacji? W „The Cold Start Problem” Andrew Chen objaśnia, jak za pomocą efektu sieciowego można przezwyciężyć ten zimny start i rozwiązać dylemat jajka i kury. To świetny poradnik dotyczący jednego z największych wyzwań w świecie start-upów: jak zacząć od zera.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułIdeologia a wojna rosyjsko-ukraińska
Następny artykułBez niespodzianki w Uranii