Czy szaleństwo znów opanuje sklepy? Czy Fajniaki zapanują nad sercami, umysłami i… portfelami Polaków? Sukces poprzednich akcji popularnej sieci sklepów każe stwierdzić, że już od jutra sklepy znów wypełnią klientami żądnymi pluszaków.
Świeżaki, Słodziaki, a jesień 2020 ma należeć do…?
Pojawiły się właśnie pierwsze, nieoficjalne informacje w sprawie nowej akcji w sklepach sieci Biedronka. Poznaliśmy nazwę maskotek, które będą czekały na dzieci tej jesieni: to Gang Fajniaków.
Do wyboru będą maskotki, które wspólnie będą pomagały dzieciom zrozumieć problematykę szeroko rozumianej troski o środowisko naturalne. Ekologia, będąca motywem przewodnim tegorocznej akcji spowodowała, że bohaterami będą:
- Chmurka Celinka
- Słońce Sonia
- Kropla Ksenia
- Drzewo Dobromir
- Smog Stefek
- Foka Frania
- Jarzębina Julka
- Piesek Piotruś
- Dąb Dyzio oraz
- Ważka Wiola.
Kto nie widział, ten nie rozumie, jak silnym magnesem dla klientów są pluszaki, które w poprzednich akcjach wypełniały sklepy, koszyki i samochody klientów popularnej sieci. Liczba maskotek, które wydano klientom w kolejnych akcjach co roku sięgała kilku milionów! To niesamowite, szczególnie biorąc pod uwagę kalkulacje, które trzeba było poczynić, by oszacować wartość Słodziaków czy Świeżaków.
„Darmowa” zabawka wymagała od klientów wydania kilkuset złotych (a i to uwzględniając wszelkie promocje, obniżki i bonusowe punkty możliwe do zdobycia w kolejnych dniach). Nieco łatwiej mieli rodzice dzieci kupujący regularnie np. pampersy. Zapas tych produktów na kilka miesięcy pozwalał na szybkie uzbieranie niezbędnej liczby naklejek wymienianych na pluszaki. W innych przypadkach naklejki zbierały całe pokolenia: dziadkowie, rodzice, sąsiedzi… Akt przekazania przez osoby niezainteresowane nakl … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS