2. Innowacyjny mechanizm oceny przejezdności pojazdu nienormatywnego przez obiekt ograniczający z użyciem sieci neuronowych, wyuczony na bazie wyników symulacji przeprowadzonych w Autodesk Civil 3D;
3. Usługa wyznaczania tras przejazdu wykorzystująca grafowe sieci neuronowe (GNN), wyuczona na bazie wyników symulacji przeprowadzonych z użyciem tradycyjnych algorytmów przeszukiwania grafu skierowanego;
4. Zamodelowanie sieci drogowej w formie grafowej bazy danych i implementacja w Neo4j umożliwiające łatwe zarządzanie infrastrukturą przez Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad i wykorzystanie topologii grafu w celach analitycznych.
Betkier dodaje, że dla zwiększenia szans powodzenia projektu zebrał interdyscyplinarny zespół: Wojciech Dawid, Damian Frąszczak, Mateusz Ziubiński, Mateusz Oszczypała. – Najprawdopodobniej najlepszy zespół jaki był możliwy w Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie w ramach tego konkursu i tej tematyki – ocenia Betkier. Zaznacza, że w przypadku uzyskania finansowania projekt będzie realizowany przez cztery wydziały: Wydział Bezpieczeństwa, Logistyki i Zarządzania, Wydział Inżynierii Mechanicznej, Wydział Cybernetyki WAT oraz Wydział Inżynierii Lądowej i Geodezji oraz podwykonawcę (w obszarze blockchain).
Czytaj więcej
Zezwolenie od ręki
Pomysłodawca przewiduje, że NCBR wyda decyzję ok. pół roku po zakończeniu terminu naboru wniosków. – W zeszłym roku była to końcówka listopada – dodaje Betkier.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS