A A+ A++

Książę Harry, podobnie jak jego ojciec król Karol III, słynie z popierania ekologicznych inicjatyw. We wrześniu 2019 r. książę przyczynił się do powstania firmy Travalyst, która w założeniu miała zachęcać branżę turystyczną do zmian w kierunku “bardziej zrównoważonego rozwoju”.

Niestety sam okazał się niezbyt skutecznym ambasadorem tej idei. Tuż po uruchomieniu spółki media nagłośniły sytuację, gdy Harry i Meghan w ciągu 11 dni odbyli cztery podróże prywatnym odrzutowcem. Wówczas książę tłumaczył się, że “nikt nie jest doskonały”.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Jednak kolejne postępowania Susseksów zniechęciły pracowników Travalyst do promowania się twarzą Harry’ego. Po trzech latach współpracy pozbawiono go tytułu ambasadora marki. Po wyborach nowego składu zarządu również zabrakło w nim księcia.

Przedstawiciele firmy w rozmowie z amerykańskim “Newsweekiem” zapewniają jednak, że “Harry pozostaje w regularnym kontakcie z dyrektorem naczelnym i zarządem firmy, będzie się też angażował w ich działania”. Taki ruch nie dziwi specjalistów od PR.

Harry stał się piorunochronem dla negatywnego PR, szkodzącego postrzeganiu organizacji, którą miał wspierać – skomentował Sean O’Meara, dyrektor zarządzający agencji PR Essential Content.

Co więcej, po wpadce z podcastem dla Spotify specjaliści od wizerunku doradzają księciu, że “powinien zniknąć z mediów, dać sobie i organizacjom, z którymi jest związany, trochę oddechu”.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBOCHNIA. Uczestnicy Powstania Warszawskiego. Spacer po bocheńskiej nekropolii
Następny artykułDodatkowe worki