Hiszpański operator City Bike Global zawiesza działanie aplikacji do obsługi systemu roweru metropolitalnego Mevo 2.0, gdy użytkownicy zgłaszają problemy związane z jej funkcjonowaniem.
W związku z problemami z aplikacją do obsługi systemu roweru metropolitalnego Mevo 2.0, hiszpański operator spółka City Bike Global postanowił zawiesić testy. Próby szybkiego wyeliminowania problemu nie przyniosły oczekiwanych rezultatów, dlatego operator poprosił obszar metropolitalny o zawieszenie testów.
Wewnętrzny rozruch systemu Mevo rozpoczął się 11 kwietnia, a współpracownicy Obszaru Metropolitalnego Gdańsk – Gdynia – Sopot, przedstawiciele gmin uczestniczących w projekcie, dziennikarze oraz specjaliści sprawdzali nie tylko rowery – 25 tradycyjnych i 75 z napędem wspomaganym elektrycznie, ale również funkcjonowanie systemu informatycznego i całej infrastruktury.
Po tygodniu testów użytkownicy zgłaszali różne problemy związane z aplikacją, takie jak zbyt długie skanowanie kodu QR, problemy z natychmiastowym wypożyczeniem roweru po naciśnięciu odpowiedniego przycisku, nieścisłości w pokazywaniu poziomu naładowania baterii oraz uwagi na temat dokładności GPS. W związku z tym, w miniony weekend hiszpański operator City Bike Global zawiesił działanie aplikacji.
Katarzyna Kołodziejska, p.o. rzecznika prasowego Obszaru Metropolitalnego Gdańsk – Gdynia – Sopot, poinformowała, że „zaplanowane testy służą wykryciu błędów. Każdy błąd wykryty na obecnym etapie minimalizuje ryzyko wadliwej pracy systemu po jego uruchomieniu. Operator, City Bike Global, rozpoczął intensywne prace nad usunięciem usterek. Po naprawie aplikacji – testy wewnętrzne zostaną wznowione.”
Celem zawieszenia testów jest usprawnienie systemu i wyeliminowanie ewentualnych błędów przed jego oficjalnym uruchomieniem, aby zapewnić sprawne funkcjonowanie rowerów metropolitalnych Mevo 2.0.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS