A A+ A++

Bo liczy się kontekst! Jak wygląda w pełni zautomatyzowany mechanizm doboru kontekstu do produktów oraz produktów do kontekstu? Poznajcie case study firmy Valentis.

Jeżeli chcesz skutecznie dotrzeć ze swoją digitalową kampanią do grupy docelowej, koniecznie powinieneś wziąć pod uwagę możliwość niezwykle efektywnego targetowania kontekstowego. Dzięki wyświetlaniu się Twojej reklamy w otoczeniu treści wydawców, które nawiązują do niej kontekstowo, zyskujesz znacznie większe prawdopodobieństwo, że zainteresuje ona odbiorcę.

Targetowanie kontekstowe sprzyja interakcji odbiorcy z kreacją reklamową i pozwala ominąć zjawisko ślepoty bannerowej. Pomaga dotrzeć do szerszej grupy potencjalnych klientów. Targetowanie kontekstowe umożliwia wspomniany powyżej format In-Image Ads. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, technologii computer vision i analizy semantycznej autorskie algorytmy dokładnie analizują strony i materiały wydawców, zarówno tekst, jak i grafiki, i dopiero na tej podstawie dopasowują reklamy. Powoduje to, że format In-Image Ads charakteryzuje się niezwykle wysoką efektywnością. Idąc krok dalej postanowiliśmy wprowadzić nowy format, DC.AI (z ang. dynamic creative ad insertion) czyli dynamiczna kreacja reklamowa.

Jak działa DC.AI?

Na czym polega rewolucyjność nowego formatu? Algorytm uczy się produktów i dopasowuje je dynamicznie do treści. Mówiąc inaczej dobieramy treści redakcyjne i otoczenie reklamy, a następnie mamy możliwość dobierania produktów do konkretnych treści redakcyjnych.

Case study Valentis

Kampania reklamowa suplementów diety z linii Kerabione i Flexus Shots firmy Valentis została przeprowadzona wraz z domem mediowym Five Media. Jest to niezależny dom mediowy realizujący z powodzeniem setki kampanii reklamowych. Planowanie i zakup mediów tradycyjnych, social media czy kampanie digitalowe to ich specjalność. Swoim klientom proponują często nowatorskie rozwiązania reklamowe, dlatego postawili na format DC.AI.

– Zdecydowaliśmy się na wypróbowanie nowatorskiego formatu DC.AI i zrealizowanie wspólnie z VOX kampanii ukierunkowanej na generowanie wysokiej jakości ruchu na stronie oraz sprzedaży, poprzez zautomatyzowane dobieranie produktów do konkretnych treści redakcyjnych w czasie rzeczywistym – mówi Eustachy Chmurko- head of digital marketing.

Valentis Polska Sp. z o.o to polski przedstawiciel szwajcarskiego, uznanego w europejskim środowisku lekarskim, producenta suplementów diety. W swojej ofercie mają produkty m.in. wspierające włosy i skórę, narząd ruchu, czy układ krążenia.

Sposób doboru treści i produktów

  • Targetowanie treści do przekazu reklamowego.
  • Proponowanie w kreacji reklamowej rekomendowanych produktów do tych treści.

Na podstawie zaproponowanego targetu produkty każdej z tych linii automatycznie dopasowywały się do treści artykułu i do zdjęcia redakcyjnego.

Wyniki kampanii były analizowanie na bieżąco, CTR przez cały czas utrzymywał się w okolicach 1%, a wysoka liczba widocznych odsłon sprawiła, że kampanie prowadzone są w sposób ciągły.

Więcej informacji na temat rozwiązań oferowanych przez Hybrid i VOX znajdziesz na stronach www.hybrid.ai i www.voxexchange.io.

Autorka: Joanna Helman, head of marketing Europe, Hybrid

Materiał reklamowy powstały na zlecenie Hybrid.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułВениславский рассказал, какова вероятность повторного широкомасштабного наступления РФ
Następny artykułНа строительстве Подольского моста разворовали 36 млн грн – прокуратура