A A+ A++

– Departament Prawny Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego (GIF) zatwierdził projekt naklejki przesłany przez Ministerstwo Zdrowia. Po dokładnym przeanalizowaniu, GIF stwierdził, że zamieszczenie tej informacji w aptekach nie narusza zakazu reklamy aptek, zgodnie z art. 94a ustawy Prawo farmaceutyczne – czytamy na stronie NIA.

Rzecznik Naczelnej Izby Aptekarskiej podkreśla, że oznakowanie to jest dobrowolne. Jeśli jednak apteka zdecyduje się je umieścić, nie może modyfikować projektu naklejki, umieszczając na niej dodatkową treść czy znaki graficzne, które mogłoby stanowić zachętę do skorzystania z usług i oferty apteki.

– Prosimy o przestrzeganie tych wytycznych, aby uniknąć ewentualnych nieporozumień i problemów prawnych – podkreślił GIF w swojej decyzji.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKto walczy po stronie Rosji w Ukrainie? Indusi, Nepalczycy, Afrykanie
Następny artykułDyskryminacja i szykany. Szokujący raport o sytuacji chrześcijan w Wielkiej Brytanii