Na dworcu w Lublinie Karol poprosił, żeby o chwilę opóźnić odjazd pociągu PKP Intercity do Warszawy, bo partnerka w ciąży już biegnie na peron. I zaczęły się problemy.
Biuro Interwencji Turystycznej powstało specjalnie dla Was. Kłopoty w podróży? Hotel z pluskwami? Przesympatyczni gospodarze? Opowiedzcie, co Was spotkało w czasie urlopu. Czekamy na listy o trudnych sprawach, ale też o praktykach, które warto pochwalić: [email protected]
– Czy obowiązkiem pasażera powinna być znajomość wszystkich kolejowych spółek? I ustalanie, która, za co odpowiada? – zastanawia się Karol. Opowiada “Wyborczej” historię swojej ostatniej podróży. Są w niej zwroty akcji, dużo nerwów i stresu oraz groźby (kar finansowych lub siłowego usuwania z pociągu), ale też wsparcie ze strony innych pasażerów. Ale po kolei.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS