A A+ A++

Na każdym spotkaniu opowiadali w nieformalnej atmosferze o praktycznych aspektach swojego zawodu, a dzięki swoim doświadczeniom i zdobytej popularności w social mediach łatwo nawiązywali kontakt z młodzieżą i w atrakcyjny dla niej sposób przekazywali sporo wartościowej wiedzy – zarówno o pracy kierowcy, jak i najnowszym modelu ciężkiej ciężarówki Mercedesa. Uczniowie otrzymywali też pamiątkowe upominki oraz robili sobie zdjęcie i kręcili własne filmiki z influencerami. To wszystko w ramach cyklu „Ruszamy do szkół” zorganizowanego przez Mercedes-Benz Trucks Polska i Zrzeszenie Międzynarodowych Przewoźników Drogowych (ZMPD).

– Chcemy wspierać przewoźników, angażując się w działania promujące ten zawód wśród młodych ludzi. W ramach wspólnej akcji z ZMPD oferujemy uczniom bezpośredni kontakt z popularnymi w social mediach zawodowymi kierowcami o dużym doświadczeniu. Wierzymy, że oni właśnie mogą być najlepszymi ambasadorami tego zawodu, udowadniając, że choć trudny, może też być bardzo atrakcyjny – mówi Igor Kaczorkiewicz, head of product & marketing, PR w Mercedes-Benz Trucks Polska.

Podobnego zdania jest Sławomir Jeneralski z ZMPD.

– Wspólna akcja ZMPD i Merced … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMonitor GIGABYTE 32″, 165 Hz, 1ms i 1440p za 1499 zł zamiast 1999 zł
Następny artykuł“Ślub od pierwszego wejrzenia”. Internauci krytykują Martę. Nie zgadniecie, za co