A A+ A++

Skieruj się w to miejsce jeżeli jesteś ciekawy czym wyróżnia się dobra agencja SEO.

Jeśli prowadzisz swój biznes i założyłeś dla niej stronę firmową na pewno zastanawiasz się, co zrobić, żeby pojawiała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Wiadomo przecież, że w XXI w. widoczność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie z internetu wielu klientów po raz pierwszy dowie się o Twojej działalności. Jak zatem wybrać dobrą firmę SEO? Najlepiej skorzystać z podpowiedzi ekspertów, czyli samego Google.

Google radzi, jak zatrudnić dobrą firmę SEO

Nie da się ukryć, że cała branża SEO, czyli Search Engine Optimization – działań związanych z optymalizacją stron pod kątem wyszukiwarek, powstała i rozwija się od ponad 20 lat praktycznie za sprawą Google. Pomimo istnienia innych opcji, jak np. Rambler, Bing czy Yandex, wciąż tak naprawdę liczą się pozycję uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy, kto zatem chce zaistnieć w sieci, powinien powalczyć o miejsce w Top3 w Google, a w przypadku branż w których występuje silna konkurencja, najczęściej nie jest to możliwe bez wsparcia specjalistów z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc firmom, dla których idea SEO jest nowością i przygotowało krótki instruktaż, jak wybrać dobrą agencję SEO.

Cechy solidnej firmy SEO według Google

Maile Ohye, pracownik Google z ponad 10-letnim stażem, w kolejnych punktach tłumaczy, jak rozpoznać dobrą firmę SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech m.in.:

  • dbałość o całościową widoczność strony, a nie tylko pozycji w wyszukiwarce na konkretne frazy,
  • opiekę nad technicznymi aspektami witryny, w tym o użyteczność strony dla odwiedzających,
  • stałą kontrolę kondycji strony i cykliczną analizę jej statystyk,
  • umiejętność planowania i estymacji czasu oraz budżetu potrzebnego do osiągnięcia zakładanych celów,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od zrozumienia, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego firmy i kto jest jego główną konkurencją.

Przedstawicielka Google wskazuje również, że solidna firma SEO nigdy nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, ponieważ proces pozycjonowania jest procesem ciągłym i długotrwałym, w szeregu przypadków dającym pierwsze większe efekty dopiero po kilku miesiącach pracy.
Zainteresowanych obejrzeniem filmu Google prosimy o skorzystanie z linku, który znajduje się powyżej. Zamieściliśmy go na naszym kanale YouTube wraz z polskim tłumaczeniem.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNieoczekiwany kamuflaż VI
Następny artykułJak szesnastoletnia dziewczyna wybrała się w podróż dookoła świata na początku XX wieku