A A+ A++

Modernizacja „Bożego Podwórka” – inwestycja, na którą tamtejsi podopieczni nie mogą się już doczekać – wystartowała! Dziś w ostrowskim Urzędzie Miejskim podpisana została umowa na wykonanie prac budowlanych. Z szarego placu miejsce to stanie się pełną kolorów przestrzenią, w której dzieci będą mogły komfortowo spędzać czas.

Zadanie pn. „Boże Podwórko” – modernizacja istniejącego miejsca spotkań i zabaw dla dzieci i młodzieży” zajęło drugie miejsce w ubiegłorocznej edycji OBO w kategorii zadań ogólnomiejskich dużych. Ostrowianie oddali na to zadanie 1120 głosów. Świetlica jest miejscem spotkań i zabaw dla dzieci i młodzieży.

Do ogłoszonego przez Miasto przetargu zgłosiły się dwa podmioty – modernizację wykona ostrowska firma AGBUD Usługi Ogólnobudowlane Agnieszka Miecznik. Wartość prac to 159.187,68 zł.  

– Na placu przy „Bożym Podwórku” przy ul. Gimnazjalnej zostanie utwardzony teren, będą nowe nasadzenia zieleni, a co najważniejsze dla podopiecznych świetlicy, pojawią się tu atestowane i bezpieczne urządzenia do zabawy. Dodatkowo, zabytkowe ogrodzenie terenu zostanie oczyszczone i poddane renowacji,  a część istniejącego ogrodzenia będzie wymieniona – mówi Mikołaj Kostka, zastępca prezydenta Ostrowa.

Prace ruszą już w najbliższych dniach, a zakończą jeszcze w grudniu tego roku.

– Wykonawca zapewnił nas, że jeśli tylko pogoda pozwoli, prace pójdą pełną parą. Oznacza to, że podopieczni świetlicy będą cieszyć się z nowej, kolorowej przestrzeni jeszcze przed świętami. Liczę, że ten świąteczny prezent bardzo im się spodoba. Dzieci z „Bożego Podwórka” zasługują na więcej kolorów  – dodaje Beata Klimek, prezydent Ostrowa.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUwaga na telefonicznych oszustów
Następny artykułInfoZUS: Coraz większa popularność E-wizyt