Zasady przyznawania Honorowego Patronatu Prezydenta Miasta Stalowej Woli
17.02.2022
Miło nam poinformować, że na stronie miasta Stalowej Woli powstała specjalna zakładka, dedykowana wszystkim zainteresowanym objęciem przez prezydenta Stalowej Woli Patronatem Honorowym nad planowanymi wydarzeniami. W tej sprawie 14 lutego 2022 roku zostało wydane zarządzenie, które określa treści: wniosku, dyplomu oraz sprawozdania z wydarzenia objętego Honorowym Patronatem Prezydenta Miasta Stalowej Woli, a także regulaminu.
Wnioskodawcy ubiegający się o Patronat Honorowy nad wydarzeniem lub inicjatywą, które posiadają zasięg, rangę i znaczenie międzynarodowe, ogólnopolskie lub regionalne oraz istotne i pozytywne znaczenie dla promocji Stalowej Woli, zobowiązani są do każdorazowego złożenia prawidłowo wypełnionego wniosku, którego formularz dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Miasta i stanowi załącznik nr 1 do Zarządzenia oraz złożenia go do siedziby Urzędu Miasta Stalowej Woli przy ulicy Wolności 7 w Kancelarii Ogólnej lub przesłania drogą pocztową w okresie umożliwiającym jego rozpatrzenie (najpóźniej 6 tygodni przed datą rozpoczęcia planowanego przedsięwzięcia).
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami zasad przyznawania patronatu.
Szczegóły https://www.stalowawola.pl/promocja/patronat-honorowy-prezydenta-miasta/
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS