ZARZĄDZENIE Nr ADK.0050.73.2023 Burmistrza Miasta i Gminy Piaseczno z dnia 7 kwietnia 2023 roku w sprawie wprowadzenia „Procedury składania wniosku o zapewnienie dostępności”.
Działając na podstawie art. 33 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022r. poz. 559 ze zmianami) oraz na podstawie art. 29 i art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2022 poz. 2240) i art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 848) zarządzam co następuje:
§ 1
Wprowadza się „Procedurę składania wniosku o zapewnienie dostępności” w brzmieniu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
§ 2
Wykonanie Zarządzenia powierzam Koordynatorowi ds. dostępności Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
Pliki dostępne są na BIP Gmina Piaseczno: ZARZĄDZENIE nr ADK.0050.73.2023 Burmistrza Miasta i Gminy Piaseczno z dnia 7 kwietnia 2023 roku w sprawie wprowadzenia “Procedury składania wniosku o zapewnienie dostępności”
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS