Na podstawie art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 920) oraz art.14 ust.1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U z 2020, poz. 1062) zarządzam, co następuje :
§ 1. Do pełnienia funkcji Koordynatora do spraw dostępności wyznaczam: 1) Panią Anetę Toporowską w zakresie dostępności architektonicznej,
2) Pana Lesława Gałaszkiewicza w zakresie dostępności cyfrowej,
3) Panią Dorotę Pięciak w zakresie dostępności informacyjno – komunikacyjnej.
§ 2. Do zadań Koordynatorów o których mowa w § 1 należy w szczególności: 1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe w Głubczycach,
2) przygotowywanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonej w art. 6 ustawy z dnia 19 lica 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi,
3) monitorowanie działalności Starostwa Powiatowego w Głubczycach w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Powiatu. § 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Starosta Głubczycki
Piotr Soczyński
PDF Zarządzenie Nr 39/2020 Starosty Głubczyckiego z dnia 22-09-2020 w sprawie wyznaczenia koordynatora do spraw dostępności.pdf
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS