A A+ A++

1. Zamawiający


Gmina Miasto Oleśnica – Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica
NIP: 9111905588 REGON: 931022162
e-mail: [email protected]
www.zbk.olesnica.pl; www.bip.zbk.olesnica.pl


2. Przedmiot zamówienia


1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej na modernizację instalacji centralnego ogrzewania w Przedszkolu nr 1 przy ul. Jana Kilińskiego 9 w Oleśnicy.

2. Zamówienie obejmuje sporządzenie projektu wykonawczego remontu instalacji c.o. w budynku Przedszkola. Aktualna instalacja grzewcza wykonana jest z rur stalowych spawanych, w pomieszczeniach znajdują się grzejniki żeliwne. Dokumentacja musi zawierać projekt wykonawczy remontu instalacji c.o., przedmiar robót, kosztorys inwestorski oraz STWiORB.

3. Dane charakteryzujące obiektu Przedszkola:
a) powierzchnia użytkowa 1 135 m2
b) kubatura 3 500 m3
c) ilość kondygnacji 3

4. Przed przystąpieniem do prac należy zinwentaryzować roboty wykonane i zrealizowane przez palcówkę.

5. Wykonawca, z którym zamawiający zawrze umowę zobowiązany jest do odbycia wizji lokalnej w budynku Przedszkola.

6. Zamawiający posiada inwentaryzację budynku.

7. Projekt należy uzgodnić z Dyrekcją Przedszkola i ZBK w Oleśnicy.

8. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna zostać wykonana zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 12.04.2002 r. (Dz. U nr z 2019 poz. 1065 );


3. Warunki udziału w postępowaniu


1. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki:

1) nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 uPzp (przesłanka obligatoryjna).
2) nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (przesłanka obligatoryjna).
3) zaakceptować bez zastrzeżeń wszystkie warunki niniejszego Zapytania.
4) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do należytego i terminowego wykonania zamówienia: Zespół realizujący przedmiot zamówienia musi składać się z osób posiadających uprawnienia określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do projektowania w branżach koniecznych do prawidłowej realizacji zadania.
5) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie całości
zamówienia.


4. Ocena ofert


1. Ocenie według poniższych kryteriów będą podlegać tylko oferty nieodrzucone oraz spełniające wszystkie wymogi formalne określone w zapytaniu ofertowym.

2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione poniżej kryteria:
Cena brutto za całość zamówienia – 100%.

3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów wynikającą z działania:
C = Cmin/Cbad x 100
gdzie:
C – liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „cena”,
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,
Cbad – cena oferty badanej spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert.

4. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oceniana oferta to 100 pkt.

5. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.

6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów, Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z niższą ceną. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych (ceny brutto). Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

7. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.


5. Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą


1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę:

1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, w którym znajduje się m.in. wycena całego zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia, w tym ewentualną wizję lokalną oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. Podana przez Wykonawcę cena jest ceną ostateczną za zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia.
2) Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli umocowanie tych osób do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy.

2. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.

3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

1) jej treść lub sposób złożenia nie odpowiada treści Zapytania ofertowego, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający ma prawo poprawiać w ofercie oczywiste omyłki pisarskie lub oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. Zamawiający ma prawo również poprawiać inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona – Wykonawca w takim przypadku ma 3 dni na to, by nie wyrazić zgody na poprawienie takiej omyłki. Jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody w tym terminie na poprawienie innej omyłki jego oferta podlega odrzuceniu;
2) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli zaoferowana cena, lub ich istotne części składowe budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
3) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
4) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
5) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
6) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.


6. Termin realizacji zamówienia


1. Wymagane jest zrealizowanie przedmiotu zamówienia w następującym terminie, który umożliwia Zamawiającemu zaplanowanie dalszej realizacji inwestycji i zabezpieczenie wymaganych środków finansowych na ten cel: przekazanie do Zamawiającego kompletnej wersji papierowej i elektronicznej dokumentacji wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami – w terminie do 100 dni od dnia zawarcia umowy. W przypadku, gdyby nastąpiła zwłoka instytucji opiniujących i uzgadniających ponad łączny czas jednego miesiąca na wykonanie przypisanych im czynności, mogłoby to być podstawą do wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia o czas równy tej zwłoce.


7. Sposób i termin składania ofert


1. Wzór oferty stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

2. Ofertę (podpisaną i zeskanowaną do formatu .pdf) należy przesłać do Zamawiającego e-mailem na adres: [email protected]

3. Ofertę na formularzu w zamkniętej kopercie z adnotacją:
Oferta w postępowaniu pn. sporządzenie dokumentacji projektowej na modernizację instalacji centralnego ogrzewania w Przedszkolu nr1 przy ul. Jana Kilińskiego 9 w Oleśnicy. – zwaną dalej „dokumentacją” Nie otwierać przed: 10.06.2022 r. Należy złożyć w sekretariacie ZBK, pok. 102 do dnia 10.06.2022 r., do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.06.2022 r. o godz. 10:30 w pok. nr 107 w siedzibie Zamawiającego.

4. W przypadku złożenia oferty po terminie, o którym mowa w pkt 2 pozostawia się ją bez rozpatrzenia.

5. Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty powinny być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania kandydata na partnera zgodnie z zasadami reprezentacji wynikającymi z publicznych rejestrów lub zgodnie z załączonym pełnomocnictwem.

8. Kontakt z Zamawiającym.
Osoby do kontaktu w sprawach dotyczących niniejszego zapytania ofertowego:

1) sprawy formalne: Sylwia Morawińska tel. 71 398 09 29, [email protected]
2) sprawy merytoryczne: Roman Biela tel. 71 398 09 20, [email protected]


9. Pozostałe informacje


1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, przekazywane Zamawiającemu w postępowaniu, powinny mieć formę skanów oraz należy przesyłać je za pomocą poczty elektronicznej e-mail na adres: [email protected]

2. Wykonawca w ofercie wskaże Zamawiającemu osobę odpowiedzialną za obsługę całości zamówienia i poda dane kontaktowe tej osoby (lub osoby zastępującej). Zamawiający będzie uzgadniał z tą osobą najważniejsze kwestie związane z zamówieniem i jakością świadczonych usług.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

4. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

5. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub treści złożonych oświadczeń lub dokumentów, a także zażądać uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów jeżeli oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający może samodzielnie uzupełnić brakujące oświadczenia lub dokumenty, jeżeli jest w ich posiadaniu lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych.

6. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

7. Zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli taki Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.

8. Zapytanie ofertowe może być zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. Zamawiający zamieszcza wyjaśnienia lub zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu zgodnie z trybem publikacji ogłoszenia. Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.

9. Wykonawca może wprowadzać zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma stosowne zawiadomienie o ich wprowadzeniu przed terminem składania ofert, według takich samych zasad jak składanie oferty.

10.Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać swoją ofertę z postępowania pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma stosowne zawiadomienie, według takich samych zasad jak składanie oferty.

11.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

12.Wykonawcy nie są uprawnieni do występowania do Zamawiającego z jakimikolwiek roszczeniami w związku z zapytaniem ofertowym i prowadzonym postępowaniem, w tym z tytułu poniesionych kosztów i szkód, w szczególności w przypadku unieważnienia postępowania przez Zamawiającego lub wyboru innego Wykonawcy.

13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wnoszenia odwołań od decyzji Zamawiającego podejmowanych w trakcie prowadzonego postępowania.


10. Klauzula informacyjna


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021, poz. 1129 ze zm.).

3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

6. Posiada Pani/Pan:

1) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

7. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

8. Wykonawca winien wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Załączniki:
1) Załącznik nr 1 Formularz ofertowy;
2) Załącznik nr 2 Wzór umowy



Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOkradł odkurzacze na myjni bezdotykowej. Jest poszukiwany
Następny artykułLaptopy z programu „Cyfrowa Gmina” trafiły do dzieci w gminie Nowa Ruda