A A+ A++

Gmina Miasto Oleśnica
Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica
tel. (71) 398-09-10
fax (71) 398-09-12
www.bip.zbk.olesnica.pl
[email protected]


I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami, kosztorysem inwestorskim i specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zwaną dalej „dokumentacją” na remont pokrycia dachowego oraz części ścian kolanowych wynikających z konieczności poprawienia termiki budynku mieszkalnego przy ul. Bocka 3-4 w Oleśnicy.


II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


1. Dane techniczne charakteryzujące obiekt

Rodzaj zabudowy: Wolnostojąca
Rodzaj dachu: Stromy
Ilość kondygnacji: 3+ poddasze
Powierzchnia zabudowy: 720,50 m²
Powierzchnia użytkowa: 2100,20 m²
Kubatura: 9454,00 m³
Ilość mieszkań: 7
Ilość lokali użytkowych: 4
Rok budowy: ok. 1900

2. Zamawiający udostępnia Wykonawcom projekt budowlany budynku przy ul. Bocka 3-4, część architektoniczną (strych , poddasze, dach) stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

3. Projektowany program funkcjonalno-użytkowy.

3.1 Należy zaprojektować remont pokrycia dachowego oraz ścian kolanowych celem poprawy termiki budynku przy ul. Bocka 3-4 w Oleśnicy. Dokumentację należy poprzedzić badaniami kamerą termowizyjną, która wskaże miejsca termicznie słabsze. Należy zaprojektować poprawę termiki miejsc słabszych budynku poprzez naprawę, wymianę wymagającą docieplenia lub docieplenie elementów budynku które nie spełniają obowiązujących parametrów związanych z termiką budynków mieszkalnych.


III. OBOWIĄZKI WYKONAWCY


1. Do obowiązków Wykonawcy należy:

1.1.Sporządzenie projektu budowlanego projektu wykonawczego, informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
1.2 Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień;

2. Do Wykonawcy należy ścisła współpraca w zakresie uzgadniania z Zamawiającym.

3. Dokumentacja powinna zawierać :

3.1 projekt budowlany – 4 egzemplarze;
3.2 projekty wykonawcze –4 egzemplarze;
3.3 informację dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 4 egzemplarze;
3.4 przedmiar robót – po 1 egzemplarzu dla każdej branży oddzielnie;
3.5 kosztorys inwestorski – po 1 egzemplarzu dla każdej branży oddzielnie;
3.6 specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych – 1 egzemplarz.

4. Dokumentacja w wersji elektronicznej powinna zawierać:

4.1 projekt budowlany i informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – jako jeden plik w formacie pdf., dwg. dodatkowo opisy w formacie doc.;
4.2 przedmiary robót – w formacie pdf, ath;
4.3 kosztorysy inwestorskie – w formacie pdf oraz w formacie odczytywanym przez program kosztorysujący – NORMA ( format ath);
4.4 specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych– w formacie pdf i doc;
4.5 projekty wykonawcze w poszczególnych branżach, w formacie pdf., dwg. dodatkowo opisy w formacie doc.

5. Informacja dotycząca zgodności postępowania:

5.1 Projektu budowlanego, sporządzonego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1609, z późn. zm.);
5.2 Projektu wykonawczego we wszystkich branżach dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Bocka 3-4 w Oleśnicy sporządzonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno–użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., z poz. 1129);
5.3 Projektu zagospodarowania terenu, sporządzonego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1609, z późn. zm.);
5.4 Informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, sporządzonej zgodnie z przepisami Prawa Budowalnego;
5.5 Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych sporządzonej zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., z poz. 1129);
5.6 Przedmiaru robót, sporządzonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389);
5.7 Kosztorysu inwestorskiego sporządzonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389);
5.8 Projektu wykonawczego bazującego na najnowszych rozwiązaniach technicznych.

6. Projekt musi być wykonany z wykorzystaniem rozwiązań opartych na zasadach poszanowania energii i ekologii. Projekty powinny być spójne i skoordynowane we wszystkich branżach z możliwością etapowania robót. Dokumentacja wykonawcza powinna charakteryzować się bardzo dużym stopniem uszczegółowienia tzn. rozwiązywać każdy szczegół, element w sposób umożliwiający realizację robót bez dodatkowych opracowań, uzupełnień. W zakresie dokumentacji budowlano – wykonawczej należy ująć wszystkie roboty niezbędne do wykonawstwa robót oraz obliczenia, bilanse i inne szczegółowe dane, pozwalające na sprawdzenie poprawności jej wykonania. Natomiast informacje zawarte w dokumentach w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń muszą określać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z ustawą – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenia parametrów precyzujących ich rodzaj, wielkość, standard oraz inne istotne elementy.


IV. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Wymagane jest zrealizowanie przedmiotu zamówienia w następujących terminach, które umożliwią Zamawiającemu zaplanowanie dalszej realizacji inwestycji i zabezpieczenie wymaganych środków finansowych na ten cel:

1) przekazanie do Zamawiającego kompletnej wersji papierowej i elektronicznej dokumentacji – do dnia 15.04.2021 r.,
2) przekazanie do Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę – do dnia 15.05.2021 r.

W przypadku, gdyby nastąpiła zwłoka instytucji opiniujących i uzgadniających ponad łączny czas jednego miesiąca na wykonanie przypisanych im czynności, mogłoby to być podstawą do wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia o czas równy tej zwłoce.


V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU


Zespół realizujący przedmiot zamówienia musi składać się z osób posiadających uprawnienia określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do projektowania w branżach koniecznych do prawidłowej realizacji zadania.


VI. WYCENA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


1. Całościowa wycena przedmiotu zamówienia zostaje dokonana przez oferenta na własną odpowiedzialność i ryzyko.
2. W wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić koszt wszystkich działań, w tym ewentualną wizję lokalną , decyzji administracyjnych wymaganych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, jak również opłaty wszystkich świadczeń na rzecz usługodawców, koszt ubezpieczenia działalności, należne podatki.
3. W ofercie należy przedstawić zaoferowaną cenę za całościowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia.


VII. PŁATNOŚĆ ZA REALIZACJĘ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Wynagrodzenie za zrealizowany przedmiot umowy będzie płatne:

  • w wysokości 20% wynagrodzenia ofertowego brutto – po wyborze koncepcji
  • projektowej w terminie, o którym mowa w dziale IV pkt 2,
    w wysokości 20% wynagrodzenia ofertowego brutto – po przekazaniu do Zamawiającego dokumentacji, w terminie o którym mowa w dziale IV pkt 3,
  • w wysokości 60% wynagrodzenia ofertowego brutto – po przekazaniu do Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę, w terminie o którym mowa w dziale IV pkt 4

w terminie do 30 dni od daty doręczenia faktury na konto wskazane przez Wykonawcę.


VIII. OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTU W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Osobami do kontaktu w zakresie przedmiotu zamówienia są:

  • w sprawach formalnych dot. zamówienia – Katarzyna Piotrowska tel. 71 398 09 21,
  • w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia – Jacek Kowalski, Wojciech Pękalski tel. 71 398 09 20.

IX. KRYTERIUM OCENY OFERT


1. Kryterium oceny ofert jest cena o wadze 100%.
2. Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikająca z działania:

ZBK

gdzie:

C – liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „cena”,
Cmin– najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,
Cbad – cena oferty badanej spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert.


X. DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT


1. Spiętą ofertę w zamkniętej kopercie z napisem:


Nazwa i dokładny adres Wykonawcy

Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica

Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące sporządzenia dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami, kosztorysem inwestorskim i specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zwaną dalej „dokumentacją” na remont pokrycia dachowego oraz części ścian kolanowych wynikających z konieczności poprawienia termiki budynku mieszkalnego przy ul. Bocka 3-4 w Oleśnicy.

MT.480.192.2020

Otworzyć na jawnym otwarciu ofert w dniu 25.01.2021 r. o godz. 10:30.


należy złożyć w siedzibie Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 13 do dnia 25.01.2021 r. do godziny 10:00 w sekretariacie – pokój nr 102 (I p.).

2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.01.2021 r. o godz. 10:30 w pok. nr 114 w siedzibie Zamawiającego.

3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do zapytania.

4. Protokół z otwarcia ofert i wybór wykonawcy zostanie zamieszczony na stronie internetowej www.bip.zbk.olesnica.pl

5. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy na realizację omawianego zadania.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDach zerwany z wypożyczalni nart zabił trzy kobiety. Oskarżeni właściciele i budowlaniec
Następny artykułWszystko na temat dofinansowań na fotowoltaikę