A A+ A++

Przedmiotem zamówienia jest:

GKM.7021.11.27.2019                                                                     Mrągowo, 13.12.2019r.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

dla zamówienia o wartości nie przekraczającej

wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro

 

Zaproszenie nie jest objęte przepisami ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, na podstawie art. 4 pkt 8 (tekst jednolity Dz.U. z 2015r, poz. 2164 z późn. Zm)

Treść niniejszego zaproszenia nie stanowi ofert w rozumieniu art. 66 i 71 KC (Dz. U. z 1964r.Nr 16, poz. 93 z późn. zm.)

Gmina Miasto Mrągowo

11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60 a, tel. 89- 741-90-25

e-mail: [email protected]

 

zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn.

„Zarząd i kompleksowe utrzymanie miejskich placów zabaw, terenów sportowych
i rekreacyjnych w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r.”

Przedmiot zamówienia:

W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:

Prowadzenia zarządu i utrzymania w sprawności technicznej urządzeń i utrzymanie terenu
na placach zabaw, terenach sportowych i rekreacyjnych, stanowiących własność Gminy Miasta Mrągowo, wymienionych w załączniku nr 1 do zaproszenia.

Zakres rzeczowy zamówienia:

Zamówienie obejmuje:

I. Prace bieżące:

  1. Codzienne utrzymanie w czystości całej powierzchni obiektu: sprzątanie i zbieranie nieczystości ( w tym na kortach do godziny 7°°, na placach zabaw do godziny 10°°
     a w okresie 15.06-308 do godziny 8°°), grabienie, koszenie, usuwanie chwastów i darni przerastających podłoże, wywóz trawy, zamiatanie, opróżnianie koszy na odpady. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zareagować i usunąć dodatkowo wszelkie zanieczyszczenia do 1 godziny w trybie interwencyjnym od chwili zgłoszenia o zaistniałym fakcie przez służby miejskie.
  2. Bieżąca naprawa uszkodzonych, drewnianych elementów urządzeń zabawowych polegająca na ich uzupełnianiu lub wymianie np. desek, sztachet, półwałków, siedzisk drewnianych, szczebli oraz elementów metalowych np. uchwytów do huśtawek wagowych lub elementów do karuzeli krzesełkowych, śrub itp., uzupełnianie zniszczonych i brakujących regulaminów placów zabaw, zamocowywanie poluzowanych desek, smarowanie urządzeń, dokręcanie obluzowanych wkrętów, śrub, nakrętek, mocowanie łańcuchów, usuwanie drzazg i zadziorów z elementów drewnianych,
    inne naprawy nie wymagające zakupu części zamiennych w terminie do 7 dni
    od momentu wykrycia usterki.
  3. W razie stwierdzenia niebezpiecznego uszkodzenia, tymczasowe zabezpieczenie urządzenia taśmą przed użytkowaniem oraz umieszczenie informacji o uszkodzeniu urządzenia w trybie niezwłocznym do 1 godziny. Demontaż urządzeń zabawowych, elementów małej architektury, których skala zniszczenia uniemożliwia ich dalsze bezpieczne użytkowanie, a koszt naprawy przewyższa ich realną wartość. Decyzje
    o w/w czynnościach na wniosek Wykonawcy podejmuje każdorazowo Zamawiający.
  1. Wymiana piasku w piaskownicach (min. 2 x w czasie trwania umowy, ponadto dodatkowo na podstawie zaleceń służb sanitarnych) w tym: czyszczenie piaskownic
    ze starego piasku, wywóz piasku wraz z kosztami jego utylizacji, dowóz świeżego piasku płukanego i uzupełnienie piaskownic. Systematyczne, w zależności od potrzeb oczyszczanie i uzupełnianie piasku w strefach bezpieczeństwa urządzeń zabawowych,
    w piaskownicach i na nawierzchniach sypkich.
  2. Uzupełnianie na bieżąco ubytków w powłokach lakierniczych i impregnatach.
  3. Przeprowadzanie regularnych kontroli z częstotliwością 1x/tydzień, umożliwiających ujawnienie oczywistych zagrożeń mogących być wynikiem wandalizmu, zużycia
    lub warunków pogodowych. Przedmiotem kontroli przez oględziny jest również kontrola poziomu i czystości nawierzchni, ostre krawędzie, brak elementów konstrukcyjnych zabawek na placach, nadmierne zużycie, kompletność i zawartość konstrukcji. Powyższa kontrola udokumentowana zostanie za pomocą „Protokołu z regularnych kontroli
    przez oględziny” stanowiący załącznik do faktury.
  4. Przeprowadzanie kontroli funkcjonalnych z częstotliwością miesięczną mającą na celu sprawdzenie funkcjonalności i stabilności sprzętu, głównie jego zużycia. Powyższa kontrola udokumentowana zostanie za pomocą „Protokołu z kontroli funkcjonalnej” stanowiący załącznik do faktury.
  5. Dołączanie do faktury każdorazowo karty wywozu nieczystości.
  6. Przeprowadzenie rocznej kontroli, w celu oceny ogólnego poziomu bezpieczeństwa wyposażenia, stanu fundamentów, nawierzchni, wpływu warunków atmosferycznych, zmian w poziomie bezpieczeństwa na skutek wykonanych napraw. Powyższa kontrola udokumentowana zostanie za pomocą „Protokołu z kontroli podstawowej” w terminie
    do 31.05.2020r.
  7. Bieżące prowadzenie „Książki placu zabaw” lub „Książki obiektu budowlanego”
    dla każdego placu zabaw, obiektu oddzielnie i zapisywanie w niej wykonanych przeglądów i kontroli.
  8. Uruchomienie pogotowia technicznego reagującego niezwłocznie na wszystkie zgłoszenia usterek zagrożeń zdrowia lub życia. Osobą upoważnioną z ramienia wykonawcy jest ………………………………………. nr tel………………………
  9. Inne zadania wynikające z obowiązków zarządcy i z zaleceń pokontrolnych.

Zamawiający udostępnia Wykonawcy obiekty objęte utrzymaniem, celem zapoznania się ze szczegółami przed złożeniem oferty.

Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone osobom trzecim, powstałe w wyniku nieprawidłowego utrzymywania obiektów przekazanych w zarząd.

W przypadku likwidacji lub przekazania w użytkowanie placu zabaw/obiektu sportowo-rekreacyjnego, wartość miesięcznego wynagrodzenia, zostanie pomniejszona lub zwiększona proporcjonalnie do ilości zlikwidowanych lub oddanych w zarząd dodatkowych obiektów, począwszy od miesiąca następnego po dokonanej likwidacji lub przekazania obiektu.

Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w terminach wymaganych przez Zamawiającego.

Termin wykonania:

Rozpoczęcie: 01.01.2020r.

Zakończenie: 31.12.2020r.

Zawartość oferty:  Wypełniony formularz ofertowy, oświadczenie.

Kryteria oceny ofert: Cena brutto – waga kryterium 100%

Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

Do udzielenia wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego upoważniony jest Daniel Olszewski, pok. 50, tel. 89 – 741-90-24

Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z napisem: „Zarząd i kompleksowe utrzymanie miejskich placów zabaw, terenów sportowych i rekreacyjnych w okresie
od 01.01.2020r. do 31.12.2020r.”
na adres: Urząd Miejski w Mrągowie, 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A, do dnia 23.12.2019r. do godziny 15.00.

Oferta winna być sporządzona na załączonym „formularzu ofertowym”

Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia zamówienia.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie wywieszona na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego najpóźniej w terminie 14 dni od daty składania ofert.

Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:

Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.

                                                                                              

                                                                                            Burmistrz Miasta Mrągowo

                                                                                                   Stanisław Bułajewski

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułObwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającego na rozbudowie sieci elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego na terenie dz. Nr 101/2, 119/1, 108/3, 158/5 i 109/4 położonych w miejscowości Korczew, gmina Zduńska Wola.
Następny artykuł38 rocznica wprowadzenia stanu wojennego w Polsce