Przedmiotem zamówienia jest:
Zapytanie ofertowe nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019). Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 71 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.).
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 8 – „Obszary wymagające rewitalizacji”, Działania 8.1 – „Rewitalizacja obszarów miejskich”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020.
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miasto Mrągowo,
ul. Królewiecka 60A,
11-700 Mrągowo;
NIP: 742-20-76-940
Tel. 89 741 90 00 fax. 89 544 40 31
II. ADRES DO KORESPONDENCJI WYKONAWCY Z ZAMAWIAJĄCYM
Gmina Miasto Mrągowo – Referat Planowania Przestrzennego
Budownictwa i Inwestycji – pok. 51
ul. Królewiecka 60A,
11-700 Mrągowo;
NIP: 742-20-76-940
Tel. 89 741 90 00 fax. 89 544 40 31
email: [email protected]
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie terenu Parku im. Gen. Władysława Sikorskiego na cele turystyczno-rekreacyjne”.
Termin realizacji robót budowlanych: do 30.09.2021 r.
Wartość robót budowlanych: 3 384 000,00 zł (brutto).
Nadzór inwestorski może sprawować osoba posiadająca stosowne uprawnienia w zakresie branży konstrukcyjno–budowlanej. Oprócz branży konstrukcyjno-budowlanej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór inwestorski nad branżami: drogową, sanitarną, elektryczną oraz zapewnić inspektora nadzoru terenów zieleni.
Wykonawca zobowiązany jest ująć wszelkie koszty związane z wypełnieniem ww. obowiązków
w składanej ofercie.
Dane dotyczące inwestycji:
Inwestycja obejmuje roboty budowlane w ramach zadania „Zagospodarowanie terenu Parku im. Gen. W. Sikorskiego na cele turystyczno-rekreacyjne” na działkach nr 120/2, 120/3, 118/3 obręb 4; 34/5 obręb 5, polegające na budowie, przebudowie i rozbudowie ciągów komunikacyjnych i utwardzeń terenu wraz z infrastrukturą towarzyszącą, budowie i przebudowie schodów terenowych, montażu obiektów małej architektury: ławek, koszy na śmieci, stołów rekreacyjnych, tablic informacyjno-edukacyjnych, urządzeń do ćwiczeń, montażu lamp oświetleniowych i rozbudowie WLZ energetycznej, montażu elementów zdrojów wody pitnej wraz z budową przyłącza wodociągowego oraz rewaloryzacji zieleni i nasadzeń.
Szczegółowy zakres robót dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem:
https://bipmragowo.warmia.mazury.pl/zamowienie/289/zagospodarowanie-terenu-parku-im.-gen.-wladyslawa-sikorskiego-na-cele-turystyczno-rekreacyjne.html
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie czynności określone we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
IV. WARUNKI UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Doświadczenie w realizacji minimum jednego zadania w ostatnich 3 latach w zakresie nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno–budowlanej nad budową, rozbudową lub przebudową ciągów komunikacyjnych lub utwardzeń terenu o powierzchni co najmniej 1 000 m2.
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Rozpoczęcie – z dniem podpisania umowy
Zakończenie – 21.10.2021 r.
VI. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji zapytania ofertowego.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona
i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego. - Oferta musi być sporządzona i podpisana według wzoru na formularzu oferty – załącznik nr 1.
- Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim.
- Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy (dotyczy również wszystkich załączników do oferty). Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Jeżeli do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wymagane jest zastosowanie tzw. reprezentacji łącznej, wówczas wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez zobowiązane osoby. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno parafowane oraz ponumerowane i złączone w sposób trwały.
- Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
- Podwykonawcy: Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom – jeżeli dotyczy. Zamawiający nie określa, które części zamówienia nie mogą być powierzone podwykonawcom.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
- ZAWARTOŚĆ ZŁOŻONEJ OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW:
12.1. Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1.
12.2. Wypełnione oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 2
12.3. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, o których mowa w specyfikacji zamówienia.
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Miasto Mrągowo, 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A lub drogą elektroniczną na adres [email protected] do dnia 05.03.2021 r. do godz. 1000.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.03.2021 r. o godz. 1010. O wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
IX. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
- Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
- Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty.
X. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
- Kryteriami oceny ofert są:
- Cena oferty brutto (C) 60%
- Czas reakcji (R) 40%
- Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.
- Cena oferty (C)
- Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma 60 punktów.
- Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:
C min
C = ———- * 60
C ob
gdzie:
C – ilość punktów za kryterium ceny
Cob – cena brutto oferty badanej
Cmin – najniższa cena oferowana brutto
-
- Czas reakcji (R)
Punkty w tym kryterium będą przyznawane za czas reakcji – czas stawienia się, w razie pilnej konieczności, na placu budowy od otrzymania pisemnej informacji (w formie elektronicznej) od Zamawiającego. Oferta otrzyma punkty (maksymalnie 40 punktów w kryterium) zgodnie tabelą poniżej:
Czas reakcji: |
Powyżej 24 godz. |
Od 10 do 24 godz. |
Od 3 do 10 godz. |
Do 3 godz. |
Przyznane punkty: |
10 |
20 |
30 |
40 |
3. Ostateczny ranking ofert wyliczony zostanie według wzoru Ok = C + R gdzie:
Ok – ocena końcowa,
C – ilość punktów za cenę oferty,
R – ilość punktów za czas reakcji,
Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu
XI. UDZIELENIE ZAMÓWIENIA / PODPISANIE UMOWY
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
- Ogłoszenie zawierające informacje wskazane w pkt. 2 Zamawiający umieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego.
- O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.
- Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
- W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
XIII. ISTOTNE POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ORAZ WZÓR UMOWY
1. Istotne postanowienia umowne określają wzory umów, stanowiące załącznik do zapytania ofertowego.
2. Warunki dokonania zmian umowy określono w załączonym do zapytania ofertowego wzorze umowy (załącznik nr 3). Możliwość dokonania zmian umowy stanowi uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek.
XIV. DODATKOWE INFORMACJE
Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnia się pracowników referatu Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Inwestycji: Izabelę Połeć tel. (089) 741 9028 oraz Ewelinę Gawrońską tel. (089) 741 9027.
XV. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Mrągowo, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, reprezentowana przez Burmistrza Miasta Pana Stanisława Bułajewskiego.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, można się z nim kontaktować poprzez adres
e-mail: [email protected] we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych przetwarzanych przez Administratora.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
4) Pani/Pana dane mogą zostać przekazane: organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Miasto Mrągowo przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Gmina Miasto Mrągowo reprezentowana przez Burmistrza Miasta Mrągowo.
5) Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie – w przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.) – przez czas określony w tych przepisach.
6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
7) W przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, natomiast konieczne do wykonania przedstawionego wyżej celu. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji przedstawionego celu.
9) Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
10) Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
XVI. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA
- Formularz ofertowy
- Oświadczenie wykonawcy
- Wzór umowy
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS