A A+ A++

Przedmiotem zamówienia jest:

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

dla zamówienia o wartości nie przekraczającej

wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro

 

Zaproszenie nie jest objęte przepisami ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, na podstawie art. 4 pkt 8 (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r., poz. 1843) z późn. zm.

Treść niniejszego zaproszenia nie stanowi oferty w rozumieniu art.66 i 71 KC (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r., poz. 1145 z późn. zm.)

Gmina Miasto Mrągowo

11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60 a, tel. 089- 741-90-25

e-mail: [email protected]

 

zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn.

Utrzymanie wyposażenia przystanków autobusowych na terenie
miasta Mrągowo – 2020 r.”

Przedmiot zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w czystości wyposażenia przystanków autobusowych na terenie miasta Mrągowo, wymienionych w załączniku nr 1 do zaproszenia, a w szczególności:
  2. Bieżące utrzymanie w czystości znaków przystankowych, konstrukcji wiat, ławek, właściwe ustawianie tarcz znaków,
  3. Usuwanie z wiat przystankowych ogłoszeń, plakatów, rysunków itp. w ciągu 24 godzin od momentu ich umieszczenia,
  4. Mycie wiat przystankowych szklanych dwa razy w roku, w terminach bezpośrednio uzgodnionych z Zamawiającym, dodatkowe mycie interwencyjne pojedynczych szyb (zakłada się nie więcej niż 10 szt.), bieżące czyszczenie rynien, usuwanie gałęzi, liści i innych zanieczyszczeń z dachów,
  5. Utrzymanie we właściwym stanie technicznym oświetlenia wiaty przystankowej przy ul. Warszawskiej – przystanek „Rondo Kresowiaków 02”,
  6. Obsługa gablot przystankowych (3 szt.) czyszczenie, wywieszanie plakatów, ogłoszeń przekazanych przez Zamawiającego,
  7. Prowadzenie bieżącej kontroli stanu technicznego przystanków. Zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych aktów dewastacji, wandalizmu,
  8. Montaż metalowych tabliczek (1 290 x 150) z nazwą przystanku do rynny frontowej wiaty przystankowej – 34 szt., w terminie do 01.04.2020 r.
  9. Zabezpieczenie materiałów niezbędnych do realizacji usługi,
  10. Przygotowanie dokumentacji i ponoszenie opłat za zajęcie pasa drogowego,
    w przypadkach wystąpienia takich okoliczności.

Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności zgodnie    z przedmiotem zamówienia.
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Termin wykonania:

Rozpoczęcie: 15.03.2020 r.

Zakończenie: 15.11.2020 r.

Zawartość oferty:

  1. Wypełniony formularz ofertowy.
  2. Oświadczenie.

Kryteria oceny ofert:

Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednie wagi punktowe:

Lp.

Kryterium

Znaczenie procentowe kryterium

Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium

1.

Cena oferty brutto w PLN (C)

80%

80 punktów

2.

Aspekty społeczne – zatrudnienie osoby niepełnosprawnej do wykonania czynności w ramach realizacji zamówienia (As)

20%

20 punktów

Łącznie

100%

100 punktów

Każda oferta otrzyma liczbę punktów jaka wynika ze wzoru: LPi = Pi(C) + Pi(As) gdzie:

LPi – całkowita liczba punktów przyznanych ofercie,

Pi(C) – ilość punktów jaką otrzyma oferta badana za kryterium (1) – „Cena”, wyliczona
w następujący sposób: cena najniższa/cena badana x 80,

Pi(As) – ilość punktów jaką otrzyma oferta badana za kryterium (2) – „Aspekty społeczne – zatrudnienie osoby niepełnosprawnej do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia”.

Oferta, która spełni wszystkie wymagania przedstawione w zaproszeniu i uzyska największą ilość punktów po zsumowaniu wyliczonych wartości cząstkowych, zostanie uznana
za najkorzystniejszą.

Zasady oceny ofert wg kryterium „Aspekty społeczne – zatrudnienie osoby niepełnosprawnej do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia”.

Zamawiający rozumie przez osobę niepełnosprawną – osobę spełniającą przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2019 r., poz, 1172
ze zm.).

W przypadku kryterium „Aspekty społeczne – zatrudnienie osoby niepełnosprawnej
do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia (As)” oferta otrzyma liczbę punktów wynikającą z tabeli poniżej

Zatrudnienie osoby niepełnosprawnej do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia

Liczba punktów

Wykonawca otrzyma 20 punktów w przypadku złożenia oświadczenia o zatrudnieniu przy wykonywaniu zamówienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej na podstawie umowy o pracę

20

Wykonawca otrzyma 0 punktów w przypadku, gdy nie zadeklaruje zatrudnienia przy wykonywaniu zamówienia osoby niepełnosprawnej

0

Uwaga

Zatrudnienie osoby niepełnosprawnej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej.

Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

Do udzielenia wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego upoważniona jest Mirosława Krakowska, pok. 50, tel. 89 – 741-90-25

Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z napisem „Utrzymanie wyposażenia przystanków autobusowych na terenie miasta Mrągowo – 2020 r.” na adres:
Urząd Miejski w Mrągowie, 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A, do dnia 04.03.2020 r.
do godziny 14:00.

Oferta winna być sporządzona na załączonym „formularzu ofertowym”.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zamówienia na każdym etapie prowadzonego postępowania i nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Oferentom
nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie przesłana drogą elektroniczną oferentom biorącym udział w postępowaniu o zamówienie, umieszczona na stronie bip, wywieszona
na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Mrągowie najpóźniej w terminie 5 dni od daty składania ofert.

Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:

Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.

                                                                                              z up. Burmistrza

                                                                                              mgr Tadeusz Łapka

                                                                                              PIERWSZY Z-CA BURMISTRZA MIASTA

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZapoznaj się z projektem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Centrum Duczek w gminie Wołomin
Następny artykuł32-latek okradł stację benzynową