A A+ A++

Przedmiotem zamówienia jest:

                               Lidzbark Warmiński,  dnia 3 czerwca 2020r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

            Zamawiający – Gmina Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, NIP 743-18-62-715, zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  t. j. (Dz. U. 2019 poz. 1843 z późn.zm ), zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 14 000 euro.

              

I. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług audytu wewnętrznego w latach 2020 – 2021 zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.).

Audyt wewnętrzny, jako działalność niezależna i obiektywna, której celem jest

wspieranie Wójta Gminy Lidzbark Warmiński w realizacji celów i zadań Gminy przez systematyczną ocenę kontroli zarządczej oraz czynności doradcze, powinien być prowadzony przez usługodawcę zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz przepisami wydanymi na jej podstawie.

 

2. Usługa swoim zakresem obejmuje:

  1. przeprowadzenie audytu wewnętrznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych,
  2. opracowanie dokumentacji audytu,
  3. opracowanie planu audytu:
  1. na okres od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2020r.
  2. rocznego na 2021 rok.
  1. prowadzenie bieżących i stałych akt audytu w celu rzetelnego udokumentowania przeprowadzonych czynności,
  2. analiza obszarów ryzyka w zakresie działania Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński,
  3. opracowanie planu audytu rocznego i strategicznego, podanie informacji na temat czasu planowanego na realizację poszczególnych zadań oraz na realizację czynności doradczych i sprawdzających,
  4. przeprowadzenie w okresie obowiązywania umowy czterech zadań audytowych
    w zależności od wyników analizy ryzyka i priorytetu Wójta Gminy;
  5. przeprowadzenie w uzasadnionych przypadkach zadania audytowego poza planem audytu za dodatkowym wynagrodzeniem,
  6. przygotowanie pisemnych sprawozdań z wykonanych zadań audytowych wraz z rekomendacjami dla audytowanego obszaru,
  7. wykonywanie audytu wewnętrznego zleconego w przypadku założeń i programów do realizacji przez Ministra Finansów lub Generalnego Inspektora Kontroli Skarbowej,
  8. przeprowadzenie oceny kontroli zarządczej pod kątem adekwatności, skuteczności
     i efektywności wynikającej z przeprowadzonych zadań audytowych,
  9. przygotowanie sprawozdań z wykonania planu audytu za rok 2020 w terminie do 31 stycznia 2021 roku oraz do 31 stycznia 2022 roku za 2021 rok.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

3. Wymagania Zamawiającego- warunki udziału w postępowaniu:

  1. usługodawcą może być osoba fizyczna lub podmiot, o którym mowa w art. 279 ust. 1 ustawy o finansach publicznych;
  2. wymagania dla osób fizycznych lub podmiotów składających ofertę:

a) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c) nie karalność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d) wykształcenie wyższe,

e) posiada następujące kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego:

  • jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
  • złożyła, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub

uprawnienia biegłego rewidenta, lub

  • dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych,

f) nieposzlakowana opinia,

g) znajomość zasad prowadzenia audytu w jednostkach sektora finansów publicznych,

h) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.)

i ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 1843 ze zm.),

i) znajomość rachunkowości budżetowej,

j) znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej jst,

k) znajomość ustawy o podatku od towarów i usług,

i) znajomość ustawy o systemie oświaty i ustawy o finansowaniu zadań oświatowych.

3)   wymienione wyżej warunki spełniać muszą osoby fizyczne ubiegające się bezpośrednio
o zlecenie usługi, a w przypadku podmiotów warunki te spełniać musi co najmniej jedna z osób zatrudnionych w danym podmiocie na podstawie umowy o pracę.

4) do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni usługodawcy, którzy wykonali bezpośrednio w ostatnich 3 latach poprzedzających datę składania ofert co najmniej 6 zadań audytowych w jednostkach zobowiązanych do przeprowadzania audytu wewnętrznego na podstawie ustawy o finansach publicznych.

II.    Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia:

Termin wykonania zamówienia – do 31 stycznia 2022 r.

III. Forma wynagrodzenia:

Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie miesięcznie w terminie 14 dni od dnia doręczenie Zamawiającemu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.

IV.   Kryterium wyboru oferty przez Zamawiającego:

Cena: waga kryterium 100 %. Podana cena będzie ceną ryczałtową.

V. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy:

        –   formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik do zapytania,

        –  w przypadku podmiotów, o których mowa w art. 279 ust. 1 pkt 3 ustawy, wskazanie osoby/osób wyznaczonej/wyznaczonych do prowadzenia audytu w ramach oferty,

        – oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 286 ust. 1 pkt 1 – 3 ustawy o finansach publicznych,

        – kopie poświadczonych „za zgodność z oryginałem” dokumentów potwierdzających posiadanie wyższego wykształcenia (art. 286 ust. 1 pkt 4 ustawy o finansach publicznych) oraz posiadanie kwalifikacji do przeprowadzenia audytu wewnętrznego (art. 286 ust.1 pkt. 5 ustawy o finansach publicznych),

        – potwierdzenie przeprowadzenia w ostatnich 3 latach poprzedzających datę składania ofert co najmniej 6 zadań audytowych w jednostkach zobowiązanych do przeprowadzania audytu wewnętrznego na podstawie ustawy o finansach publicznych (np. kserokopie umów, referencje, rekomendacje itd.),

        – zgodę osób fizycznych, o których mowa w art. 23 ust 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2019 r. poz. 1781 z późn. zm.) na przetwarzanie danych osobowych.

VI.   Opis sposobu obliczania ceny w składanej ofercie cenowej:

  1. Cena wskazana przez  w ofercie musi:
  1. być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT – jeśli występuje;
  2. uwzględniać wszystkie zobowiązania, koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego w tym koszty dostawy.

 

2. Podana cena będzie ceną ryczałtową.

3. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą).

 

 

VII.  Miejsce i termin złożenia oferty cenowej:

Koperta /opakowanie zawierające ofertę/ powinna być opatrzona nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz opisana w sposób następujący „świadczenie usług audytu wewnętrznego

Oferty należy złożyć terminie do  10.07.2020 r. do godz. 10.00 :

  • w formie papierowej w Urzędzie  Gminy w  Lidzbarku Warmińskim, ul. Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, pokój  nr 30 (sekretariat),
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail na adres: [email protected],
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej e PUAP.

O zachowaniu powyższego terminu decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.

Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

VIII. Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)

IX.   Podpisanie zamówienia/umowy

  1. Zamawiający przedłoży wybranemu Wykonawcy projekt Umowy w terminie 7 dni od poinformowania go o wyborze oferty. Zawarcie umowy powinno nastąpić w okresie związania ofertą.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia zapytania ofertowego lub odstąpienia od zawarcia umowy bez podania przyczyny.
  3. Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania i złożenia oferty.                                        

         

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZakończenie roku szkolnego 2019/2020 ˝INNEGO NIŻ WSZYSTKIE˝ w Szkole Podstawowej im. Przyjaciół Przyrody Polskiej w Klęczkowie
Następny artykułKampania Ekologiczna Słubice Czyste Miasto 2 – odcinek dziesiąty, realizowana na zlecenie Urzędu Miejskiego w Słubicach