Przedmiotem zamówienia jest:
„Budowa instalacji przeciwpożarowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Kopernika 2 c w Mrągowie”
Zapytanie ofertowe nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019r. na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.).
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miasto Mrągowo,
Ul. Królewiecka 60A
11-700 Mrągowo,
NIP: 742-20-96-940
Tel. 89 741 90 00, fax. 89 741 28 74
II. ADRES DO KORESPONDENCJI WYKONAWCY Z ZAMAWIAJĄCYM
Gmina Miasto Mrągowo- Referat Planowania Przestrzennego
Budownictwa i Inwestycji – pok. 51
Ul. Królewiecka 60 A,
11-700 Mrągowo
NIP: 742-20-96-940
Tel. 89 741 90 28, fax. 89 741 28 74
e-mail: [email protected]
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej instalacji wodociągowej przeciwpożarowej z punktami poboru wody w postaci hydrantów wewnętrznych z wężem półsztywnym o nominalnej średnicy węża 25 mm zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Mrągowie przy ul. Kopernika 2C w Mrągowie.
1.Zakres rzeczowy obejmuje:
1) Uzgodnienie projektu z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynku, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109 poz. 719);
2) Inwentaryzację pomieszczeń, korytarzy/komunikacji niezbędnej do wykonania zakresu dokumentacji instalacji hydrantowej oraz wykonania koncepcji projektu i projektu budowlanego;
3) Koncepcja projektu obejmować ma przedstawienie poszczególnych rzutów z trasą rurociągów instalacji hydrantowej warz z lokalizacją hydrantów;
4) Wykonanie projektu architektoniczno – budowlanego wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych:
a) dokumentacja ma być wykonana i dostarczona do Zamawiającego w 6 egzemplarzach papierowych
i 2 egzemplarzach elektronicznych (na płytach CD lub DVD),
b) uzyskanie pozwolenia na budowę, decyzji Warmińsko – Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (zgodę/ pozytywną opinię potwierdzającą możliwość wykonania prac na podstawie projektu budowlanego) oraz inne niezbędne decyzje, zgody i opinie wymagane w celu realizacji projektu;
5) Wykonanie projektu technicznego w tym przedmiarów, kosztorysów, STWiOR:
a) projekt techniczny, przedmiar, kosztorysy i STWiOR ma być wykonany i dostarczony
do Zamawiającego w 6 egzemplarzach papierowych i 2 egzemplarzach elektronicznych
(na płytach CD lub DVD),
b) przedmiary i kosztorysy mają być dostarczone w wersji elekronicznej w formacie .xl/xls (pliki Exel)
i formacie ATH (w wersji edytowalnej, umożliwiającej edycję, zmianę uzupełnienie przedmiarów
i kosztorysów),
c) kosztorysy maja być przygotowane w formie szczegółowej;
6) Przy realizacji opracowań Wykonawca musi uwzględnić wytyczne/warunki Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o w Mrągowie, których uzyskanie należy po jego stronie;
7) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie prawa autorskie i majątkowe do całej wykonanej dokumentacji;
2. Podstawa prawna:
a) ustawa z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. 2021r. Poz. 869)
b) rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109, poz. 719),
dodatkowo:
- Decyzja Komendanta Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mrągowie z dnia 24.01.2020r., znak: PZ.5580.34.4.2019 (obowiązek 1).
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w pełnym zakresie i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności:
- Dokumentacja winna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
- Informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń powinny określać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z Prawem zamówień publicznych (bez używania nazw własnych) poprzez określenie parametrów precyzujących ich rodzaj, wielkość, standard oraz inne istotne elementy.
- Dokumentacja projektowa powinna zawierać optymalne rozwiązania konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe oraz niezbędne rysunki szczegółów i detali wraz z precyzyjnym opisem.
- Projekty branżowe powinny być spójne i skoordynowane we wszystkich branżach oraz zawierać klauzulę podpisana przez wszystkich projektantów o przeprowadzeniu koordynacji branżowej.
- Zakres projektu budowlano powinien ujmować wszystkie roboty niezbędne do wykonania robót bez dodatkowych opracowań i uzupełnień oraz obliczenia, bilanse i inne szczegółowe dane pozwalające na sprawdzenie poprawności ich wykonania.
- Projekt należy sporządzić zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.).
- Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.).
- Kosztorys inwestorski należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 130 poz. 1389) w sprawie określenia metody i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztorysów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym tj. w jednym opracowaniu ze zbiorczym zestawieniem kosztów, zgodnie z podziałem na branże.
4. Pozostałe wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowej.
- Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do wystąpienia w jego imieniu z wnioskami o uzyskanie niezbędnych decyzji, pozwoleń, postanowień, zezwoleń i opinii, po wcześniejszym wystąpieniu Wykonawcy do Zamawiającego o jego udzielenie.
- Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplety oryginałów wszystkich decyzji, pozwoleń postanowień, uzgodnień, opinii stanowisk, warunków i innych pism. Oryginały należy załączyć do egz. nr 1 Projektu.
- W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane – realizowane na podstawie dokumentacji projektowej ( będącej przedmiotem niniejszego zamówienia), aż do wyłonienia Wykonawcy robót budowlanych – Wykonawca dokumentacji projektowej będzie przygotowywał pisemne odpowiedzi na pytania i ewentualne zmiany dokumentacji projektowej, których konieczność będzie wynikać z zadawanych pytań i udzielanych odpowiedzi, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 3 dni od dnia przekazania pytań dla Wykonawcy.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Rozpoczęcie – z dniem podpisania umowy,
Zakończenie: do 03.09.2021r. (przekazanie kompletnej dokumentacji Zamawiającemu).
V. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni.
Składając ofertę Wykonawca akceptuje umowę w brzemieniu załącznika nr 2 do niniejszego zapytania.
VI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
- Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
- Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty.
VII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
1. Kryterium oceny:
- cena (brutto) – jaką Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie, wyrażona
w polskich złotych:
-
- waga kryterium – 100 %
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Miasto Mrągowo, 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A lub drogą elektroniczną na adres: [email protected] do dnia 27.05.2021r. do godz. 10.00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.05.2021r. o godz. 10.10. O wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoja ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
IX. UDZIELENIE ZAMÓWIENIA / PODPISANIE UMOWY
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imienia i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zaoferowane ceny.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że, zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego.
X. DODATKOWE INFORMACJE – ZASTRZEŻENIA
1. Do udzielenia wyjaśnień dotyczący zamówienia ze strony Zamawiającego, upoważnia się pracowników referatu Planowania Przestrzennego Budownictwa i Inwestycji: Izabelę Połeć tel. 89 741 90 28.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania przyczyny.
UWAGA:
3. Zleceniobiorca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do samodzielnej weryfikacji zakresu prac i zapoznania się z budynkiem szkoły.
4. Wszelkie pytania związane z niniejszym zapytaniem ofertowym należy przesyłać pocztą elektroniczną na adres email: [email protected], w tytule wiadomości wpisując: „Sieć hydrantów”.
XI. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Mrągowo,
ul. Królewiecka 60a, 11-700 Mrągowo, reprezentowana przez Burmistrza Miasta Pana Stanisława Bułajewskiego. - Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, można się z nim kontaktować poprzez adres e-mail: [email protected]. we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych przetwarzanych przez Administratora.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. - Pani/Pana dane mogą zostać przekazane: organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Miasto Mrągowo przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Gmina Miasto Mrągowo reprezentowana przez Burmistrza Miasta Mrągowo.
- Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie – w przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.) – przez czas określony w tych przepisach.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
- W przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, natomiast konieczne do wykonania przedstawionego wyżej celu. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji przedstawionego celu.
- Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu
XIV. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA
1. Formularz ofertowy,
2. Projekt umowy.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS