A A+ A++

Przedmiotem zamówienia jest:

 

„Budowa instalacji przeciwpożarowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Kopernika 2 c w Mrągowie”     

 

Zapytanie ofertowe nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019r. na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1  Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.).

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Miasto Mrągowo,

Ul. Królewiecka 60A

11-700 Mrągowo,

NIP: 742-20-96-940

Tel. 89 741 90 00, fax. 89 741 28 74

 

II. ADRES DO KORESPONDENCJI WYKONAWCY Z ZAMAWIAJĄCYM

Gmina Miasto Mrągowo- Referat Planowania Przestrzennego

                                      Budownictwa i Inwestycji – pok. 51

Ul. Królewiecka 60 A,

11-700 Mrągowo

NIP: 742-20-96-940

Tel. 89 741 90 28, fax. 89 741 28 74

e-mail: [email protected]

 

 

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji  projektowo- kosztorysowej  instalacji wodociągowej przeciwpożarowej z punktami poboru wody w postaci hydrantów wewnętrznych z wężem półsztywnym o nominalnej  średnicy węża 25 mm zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Mrągowie przy ul. Kopernika 2C w Mrągowie.

1.Zakres rzeczowy obejmuje:

1) Uzgodnienie projektu  z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń  przeciwpożarowych zgodnie z rozporządzeniem  Ministra Spraw Wewnętrznych  i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynku, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109 poz. 719);

 

2) Inwentaryzację pomieszczeń, korytarzy/komunikacji niezbędnej do wykonania zakresu dokumentacji  instalacji hydrantowej oraz wykonania koncepcji projektu i projektu budowlanego;

 

3) Koncepcja projektu obejmować ma przedstawienie poszczególnych rzutów z trasą rurociągów instalacji hydrantowej warz z lokalizacją hydrantów;

 

4) Wykonanie projektu architektoniczno – budowlanego wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych:

   a) dokumentacja ma być wykonana i dostarczona do Zamawiającego w 6 egzemplarzach papierowych

       i 2 egzemplarzach elektronicznych (na płytach CD lub DVD),

   b) uzyskanie pozwolenia na budowę, decyzji Warmińsko – Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (zgodę/ pozytywną opinię potwierdzającą możliwość wykonania prac na podstawie projektu budowlanego) oraz inne niezbędne decyzje, zgody i opinie wymagane w celu realizacji projektu; 

 

5) Wykonanie projektu technicznego w tym przedmiarów, kosztorysów, STWiOR:

    a) projekt techniczny, przedmiar, kosztorysy i STWiOR ma być wykonany i dostarczony

       do Zamawiającego w 6 egzemplarzach papierowych i 2 egzemplarzach elektronicznych

       (na płytach CD lub DVD),

b) przedmiary i kosztorysy mają być dostarczone w wersji elekronicznej w formacie .xl/xls (pliki Exel) 

    i formacie ATH (w wersji edytowalnej, umożliwiającej  edycję, zmianę uzupełnienie przedmiarów

    i kosztorysów),

   c) kosztorysy maja być przygotowane w formie szczegółowej;

 

6) Przy realizacji opracowań  Wykonawca musi uwzględnić  wytyczne/warunki  Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o w Mrągowie, których uzyskanie należy po jego stronie;

 

7) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie prawa autorskie i  majątkowe  do całej wykonanej dokumentacji;

 

2. Podstawa prawna:

a) ustawa z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. 2021r. Poz. 869)

b) rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109, poz. 719),

dodatkowo:

  1. Decyzja Komendanta Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mrągowie z dnia 24.01.2020r., znak: PZ.5580.34.4.2019 (obowiązek 1).

 

3. Przedmiot zamówienia  należy wykonać w pełnym zakresie i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności:

  1. Dokumentacja  winna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
  2. Informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń powinny określać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z Prawem zamówień publicznych (bez używania nazw własnych) poprzez określenie parametrów precyzujących ich rodzaj, wielkość, standard oraz inne istotne elementy.
  3. Dokumentacja projektowa powinna zawierać  optymalne rozwiązania konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe oraz niezbędne rysunki szczegółów i detali wraz z precyzyjnym opisem.
  4. Projekty branżowe powinny być spójne i skoordynowane we wszystkich branżach oraz zawierać klauzulę podpisana przez wszystkich projektantów o przeprowadzeniu koordynacji branżowej.
  5. Zakres projektu budowlano powinien ujmować wszystkie roboty niezbędne do wykonania robót bez dodatkowych opracowań i uzupełnień oraz obliczenia, bilanse i inne szczegółowe dane pozwalające na sprawdzenie poprawności ich wykonania.
  6. Projekt należy sporządzić zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.).
  7. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury  z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.).
  8. Kosztorys inwestorski należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 130 poz. 1389) w sprawie określenia metody i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztorysów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym tj. w jednym opracowaniu ze zbiorczym zestawieniem kosztów, zgodnie z podziałem na branże.

4. Pozostałe wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowej.

  1. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do wystąpienia w jego imieniu z wnioskami o uzyskanie niezbędnych decyzji, pozwoleń, postanowień, zezwoleń i opinii, po wcześniejszym wystąpieniu Wykonawcy do Zamawiającego o jego udzielenie.
  2. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplety oryginałów wszystkich decyzji, pozwoleń postanowień, uzgodnień, opinii stanowisk, warunków i innych pism. Oryginały należy załączyć do egz. nr 1 Projektu.
  3. W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia  publicznego na roboty budowlane – realizowane na podstawie dokumentacji projektowej ( będącej przedmiotem niniejszego zamówienia), aż do wyłonienia  Wykonawcy robót budowlanych – Wykonawca dokumentacji projektowej będzie przygotowywał pisemne odpowiedzi  na pytania i ewentualne  zmiany dokumentacji projektowej, których konieczność będzie wynikać z zadawanych pytań i udzielanych odpowiedzi, w terminie wyznaczonym  przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 3 dni od dnia przekazania pytań dla Wykonawcy.

 

 

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Rozpoczęcie  – z dniem podpisania umowy,

Zakończenie: do 03.09.2021r(przekazanie kompletnej dokumentacji Zamawiającemu).

 

V. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ

Wykonawca pozostaje związany  z ofertą przez okres 30 dni.

Składając ofertę Wykonawca akceptuje umowę w brzemieniu załącznika nr 2 do niniejszego zapytania.

 

VI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

  1. Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku). 
  2. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty.

 

VII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY

 

1. Kryterium oceny:

  1. cena (brutto) –  jaką Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie, wyrażona

w polskich złotych:

    • waga kryterium – 100 %     

 

VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Miasto Mrągowo, 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka  60A lub drogą elektroniczną  na adres: [email protected] do dnia  27.05.2021r. do godz. 10.00.

2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.05.2021r. o godz. 10.10. O wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie.

3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.                                                                  

4. Oferent może przed upływem terminu składania  ofert zmienić  lub wycofać swoja ofertę.

5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

IX. UDZIELENIE ZAMÓWIENIA / PODPISANIE UMOWY

1. Zamawiający  udzieli zamówienia  Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.

2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imienia i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zaoferowane ceny.

3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający  może wybrać ofertę najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że, zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego.

 

X. DODATKOWE INFORMACJE – ZASTRZEŻENIA

1. Do udzielenia wyjaśnień dotyczący zamówienia ze strony Zamawiającego, upoważnia się pracowników referatu Planowania Przestrzennego Budownictwa i Inwestycji: Izabelę Połeć tel. 89 741 90 28.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania przyczyny.

 

UWAGA:

3. Zleceniobiorca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do samodzielnej weryfikacji zakresu prac i zapoznania się z budynkiem szkoły.

 

4. Wszelkie pytania związane z niniejszym zapytaniem ofertowym należy przesyłać pocztą elektroniczną na adres email: [email protected], w tytule wiadomości wpisując: „Sieć hydrantów”.

 

XI. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Mrągowo,
    ul. Królewiecka 60a, 11-700 Mrągowo, reprezentowana przez Burmistrza Miasta Pana Stanisława Bułajewskiego.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, można się z nim kontaktować poprzez adres e-mail: [email protected].  we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych przetwarzanych przez Administratora.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
  4. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane: organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Miasto Mrągowo przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Gmina Miasto Mrągowo reprezentowana przez Burmistrza Miasta Mrągowo.
  5. Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie – w przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.) – przez czas określony w tych przepisach.
  6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
  7. W przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, natomiast konieczne do wykonania przedstawionego wyżej celu. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji przedstawionego celu.
  9. Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu

 

XIV. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA

1. Formularz ofertowy,

2. Projekt umowy.

 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułŚmiertelny wypadek Łódzkie. Bus zderzył się z ciężarówką. Nie żyje kierowca busa z Łodzi
Następny artykułLublin. Były radny miejski PiS u boku Konfederacji. “Sympatyzuję, ale nie wstępuję”