A A+ A++

Przedmiotem zamówienia jest:

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

„Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej”

Zapytanie ofertowe nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.), Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi ofert w rozumieniu art. 66 i 71 Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2019r. poz. 1145, 1495 z późn,. zm.).

Projekt współfinansowany  ze środków Europejskiego Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 4 „Efektywność energetyczna” Działania 4.1 – „Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzących ze źródeł odnawialnych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020

 

I. ZAMAWIAJĄCY

    Gmina Miasto Mrągowo

    ul. Królewiecka 60A

    11-700 Mrągowo,

    NIP: 742 – 20-96-940

    Tel. 89 741 90 00 fax. 89 741 28 74.

II. ADRES DO KORESPONDENCJI WYKONAWCY Z ZAMAWIAJĄCYM

     Gmina Miasto Mrągowo- Referat Planowania Przestrzennego

                                        Budownictwa i Inwestycji – pok. 51 

    ul. Królewiecka 60A

    11-700 Mrągowo,

    NIP: 742 – 20-96-940

    Tel. 89 741 90 00 fax. 89 741 28 74,

    e-mail: [email protected], [email protected]

 

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej”.

Termin realizacji robót budowlanych: do 16.10.2020r.

Szacowana wartość robót budowlanych: 528 100,50  zł brutto.

Nadzór inwestorski może sprawować osoba posiadająca stosowne uprawnienia w zakresie:

  • sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.  

Wykonawca zobowiązany jest ująć wszelkie koszty związane z wypełnieniem ww. obowiązku z składanej ofercie.

Dane dotyczące inwestycji:

Inwestycja obejmuje montaż i konfigurację urządzeń systemu fotowoltaicznego na dachach budynków użyteczności publicznej w tym:

  1. budynku Przedszkola Publicznego Nr 1 „Stokrotka”, ul. Brzozowa 7A w Mrągowie- instalacja złożona z 20 modułów fotowoltaicznych, podłączonych do inwertera sieciowego o mocy 6kW,
  2. budynku Przedszkola Niepublicznego Nr 1 „Kubuś”, ul. Spacerowa 1 w Mrągowie – instalacja złożona z 93 modułów fotowoltaicznych podłączonych do inwertera sieciowego o mocy 30 kW,
  3. budynku Szkoły Podstawowej Nr 4, os. Mazurskie 12 w Mrągowie – instalacja złożona z 153 modułów fotowooltaicznych, podłączonych do inwertera sieciowego o mocy 45 kW,
  4. budynku Szkoły Podstawowej Nr 1, ul. Kopernika 2 w Mrągowie- instalacja  złożona z 153 modułów fotowoltaicznych, podłączonych do inwertera sieciowego o mocy 45 kW.

 

Szczegółowy zakres robót dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: https://bipmragowo.warmia.mazury.pl/zamowienie/253/budowa-instalacji-fotowoltaicznych-na-obiektach-uzytecznosci-publicznej.html.

 

W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie czynności określone we Wzorze Umowy, stanowiącej załącznik nr 3  do niniejszego zapytania ofertowego.

 

IV. WARUNKI UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Doświadczenie w realizacji minimum 2 zadań w ostatnich 4 latach w zakresie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji dotyczącej wykonania instalacji fotowoltaicznych.

 

V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Rozpoczęcie – z dniem podpisania umowy

Zakończenie – 16.10.2020r.

 

VI. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ:

Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni.

 

VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji zapytania ofertowego.

3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

4.Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego.

5. Oferta musi być sporządzona i podpisana według wzoru na formularzu oferty – załącznik nr 1.

6. Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim.

7. Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy (dotyczy również wszystkich załączników do oferty). Upoważnienie do podpisania  oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Jeżeli do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wymagane jest zastosowanie tzw. reprezentacji łącznej, wówczas wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez zobowiązane osoby. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno parafowane oraz ponumerowane i złączone w sposób trwały.

8. Wszystkie poprawki i zmiany w treści oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.

9. Podwykonawcy : Wykonawca jest obowiązany  wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom – jeżeli dotyczy. Zamawiający nie określa, które części zamówienia nie mogą być powierzone podwykonawcom.

10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

12. ZAWARTOŚĆ ZŁOŻONEJ OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW:

12.1 wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1

12.2 Wypełnione oświadczenie Wykonawcy- załącznik nr 2

12.3 Pozostałe dokumenty i oświadczenia, o których mowa w specyfikacji zamówienia.

 

VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Miasto Mrągowo, 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A, do dnia 02.09.2020r. do godz. 10.00.

2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.09.2020r. o godz. 11.00. O wyniku postępowania, oferenci zostaną poinformowani telefonicznie.

3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4. Oferent może przed upływem terminu składania ofertę zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

IX. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1. Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).

2. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty.

 

X. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY

 

1. Kryteriami oceny ofert są:

    1. Cena oferty brutto (C) 70 % ,
    2.  Czas reakcji (R) 30 %

2. Punkty będą przyznawane według następujących zasad: 1% = 1 punkt.

2.1 Cena oferty (C)

2.2

  1. Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma 70 punktów.
  2. Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:

 

                                                         C min

                                             C= ——————- x 70

                                                         C ob

     gdzie:

     C- ilość punktów za kryterium ceny

     C ob.- cena brutto oferty badanej

     C min – najniższa cena oferowana brutto.

 

2.3 Czas reakcji (R)

Punkty w tym kryterium będą przyznawane za czas reakcji – czas stawienia się, w razie pilnej konieczności, na placu budowy od otrzymania pisemnej informacji (w formie elektronicznej) od Zamawiającego. Oferta otrzyma punkty (maksymalnie trzydzieści punktów w kryterium) zgodnie z tabelą poniżej:

 

Czas reakcji

Powyżej 24 godz.

Od 10 do 24 godz,

Od 3 do 10 godz,

Do 3 godz.

Przyznane punkty

0

10

20

30

 

 

3. Ostateczny ranking ofert wyliczony zostanie według wzoru: Ok.= C + R gdzie:

 

Ok.- cena końcowa,

C – ilość punktów za cenę oferty,

R- ilość punktów za czas reakcji.

 

Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegające odrzuceniu.

 

 

XI. UDZILENIE ZAMÓWIENIA/PODPISANIE UMOWY

1. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.

2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną  ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.

3. Ogłoszenie zawierające informacje wskazane w punkcie 2 Zamawiający umieści na stronie internetowej oraz w miejscu dostępnym w swojej siedzibie.

4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana  uchyla się od zawarcia umowy , Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego.

 

XII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PRZY WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY

1. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.

2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.

3. W przypadku wyboru Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

 

XIII. ISTOTNE POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ORAZ WZÓR UMOWY

1. Istotne postanowienia umowne określa wzór umowy, stanowiący załącznik do zapytania ofertowego.

2. Warunki dokonania zmian umowy określono w załączonym do zapytania ofertowego wzorze umowy. Możliwość dokonania zmian umowy stanowi uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek.

 

XIV. DODATKOWE INFORMACJE

Do udzielenia wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego upoważnia się pracownika  Referatu Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Inwestycji: Izabela Połeć tel. 89 741 90 27 28 .

 

XV. INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Mrągowo,
    ul. Królewiecka 60a, 11-700 Mrągowo;
  • Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, można się z nim kontaktować poprzez adres e-mail: [email protected]. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych przetwarzanych przez Administratora;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
    o nr PBI.7013.119.2019, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będzie broker ubezpieczeniowy Maximus Broker Sp. z o.o. oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą; 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a następnie przekazane do A2.
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym
    z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
    w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
  • w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

XVI. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie Wykonawcy

3. Projekt umowy

 

 

 

                                                          

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTrwa remont drewnianego mostu w Gminie Sochocin
Następny artykułBodega Bamz “Yams Heard This”