A A+ A++

Ta kategoria na rynku w ostatnim roku wzrosła 95 proc., zostawiając daleko w tyle inne. Na polski rynek wchodzi też znana holenderska marka Vegetarian Butcher.

Według najnowszych danych GfK zamienniki mięsa w ostatnich 12 miesiącach była najszybciej rosnącą wolumenowo kategorią spożywczą. Głównymi motorami tego trendu jest rosnąca potrzeba zdrowego odżywiania, coraz większe poczucie odpowiedzialności za środowisko oraz troska o dobrostan zwierząt. To dlatego po roślinne zamienniki mięsa sięgają już nie tylko weganie czy wegetarianie, ale także rosnąca w Polsce grupa osób ograniczających spożycie mięsa w swojej codziennej diecie – robi tak według szacunków nawet ok. 45 proc. konsumentów.

W efekcie trendu w styczniu 2021 r. Unilever zdecydował się wprowadzić na polski rynek produkty marki The Vegetarian Butcher, które globalnie są rynkowym przebojem. Już w połowie stycznia trafią do sieci sklepów Biedronka. Marka już w 2020 r. weszła na polski rynek HoReCa, a zaufali jej tacy partnerzy jak sieci Burger King, Bobby Burger, Papa John’s, IKEA czy Sodexo.

Jaap Korteweg, Holender wychowany w wielopokoleniowej rodzinie farmerów, postanowił stworzyć wegetariańskie produkty, które będą wiernie oddawać wszy … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTragedia w ośrodku jeździeckim. Nie żyje 23-letnia zawodniczka
Następny artykułPomysły na nietypowe Orszaki Trzech Króli w diecezji koszalińsko-kołobrzeskiej