Data publikacji:
13.03.2020
Zalecenia dotyczące kontaktów z Urzędem Miasta Zgierza
Pamiętajmy – unikajmy skupisk ludzkich. Gdy jest taka możliwość, warto pozostać w domu.
W ramach działań prewencyjnych związanych z koronawirusem (COVID-19) zachęcamy klientów Urzędu Miasta Zgierza (UMZ) do skorzystania z proponowanych niżej form kontaktu.
Załatw sprawę nie wychodząc z domu:
- za pośrednictwem usług internetowych:
- eBOI (Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta) – https://zgierz.eboi.pl/
(m.in. możliwość płatności elektronicznych, składania dokumentów); - ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej) – https://epuap.gov.pl
(adres skrytki Urzędu Miasta Zgierza na platformie ePUAP: /4ebn4d0m4f/skrytka); - e-mail: [email protected].
- eBOI (Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta) – https://zgierz.eboi.pl/
-
za pośrednictwem korespondencji tradycyjnej (listownie):
Urząd Miasta Zgierza
Plac Jana Pawła II nr 16
95-100 Zgierz -
telefonicznie – tel. 42 71 95 100
Obsługa mieszkańców oraz pozostałych klientów odbywać się będzie jedynie w biurach podawczych na parterach budynków:
- siedziba główna Urzędu Miasta Zgierza (UMZ) – plac Jana Pawła II nr 16
- siedziba UMZ – ul. Popiełuszki 3a
- Urząd Stanu Cywilnego – ul. 1 Maja 5
Prosimy, aby dostarczane dokumenty opatrzone były danymi teleadresowymi mieszkańców (mail, telefon) – pracownicy Wydziałów niezwłocznie potwierdzą ich otrzymanie.
Punkty kasowe w Urzędzie Miasta Zgierza będą nieczynne do odwołania. Wszelkie wpłaty powinny być dokonywane w formie tradycyjnego lub elektronicznego przelewu.
Na podstawie Zarządzenia nr 95/VIII/2020 Prezydenta Miasta Zgierza z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie wprowadzenia prewencyjnych zasad związanych ze stwierdzonymi przypadkami koronawirusa COVID-19 na terenie Rzeczpospolitej Polskiej obowiązujących w siedziebie Urzędu Miasta Zgierza.
Do pobrania:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS