MODIVO to świat modowych przeżyć, oferujący Klientom usługę premium na najwyższym poziomie. Multibrand ma w swoim portfolio 480 marek i ponad 108 tysięcy produktów z sektorów streetwear, basic i premium – wśród nich m.in. ubrania i dodatki od Pinko, Max Mara Weekend, New Balance, Liu Jo, Veja, Rotate, Samsøe & Samsøe, Coach, Fendi oraz IRO. W portfolio MODIVO nie brakuje również marek własnych – należą do nich Americanos, Simple, Sprandi, Togoshi i Rage Age.
Podstawą działań multibrandu z modą jest strategia omnichannel. Integracja kanałów online i offline, a także maksymalne uproszczenie ścieżki zakupowej to konsekwentnie realizowane przez firmę cele. W ramach ciągłego udoskonalania i optymalizowania MODIVO wprowadziło 100 dni na wymianę i zwrot, wydłużając czas, jaki mają Klienci na podjęcie decyzji. Ta wygodna funkcja pozwala na przemyślenie zakupu, rozważenie i porównanie wielu opcji ze sklepu, a także komfortowe mierzenie ubrań, butów i akcesoriów w domowym zaciszu. Udogodnienie jest kolejnym elementem budowania customer experience i ułatwiania Klientom MODIVO zakupów. Dotyczy rynków PL, CZ ,SK, FR, IT, HR, RO i HU, w planach są kolejne kraje.
Jako lider fashion-tech na rynku mody MODIVO wciąż implementuje innowacyjne rozwiązania. Świadczą o tym m.in. zintegrowane kanały sprzedaży, przejrzysty interfejs strony modivo.pl, a także szereg udogodnień (w tym darmowa dostawa oraz 100 dni na wymianę oraz zwrot), nowoczesna aplikacja mobilna z atrakcyjnymi rabatami i funkcją tworzenia stylizacji, a także nowoczesne sklepy stacjonarne.
Flagowy salon brandu znajduje się w warszawskiej Galerii Młociny. Brak tradycyjnej ekspozycji produktów na wieszakach na rzecz tabletów, za pomocą których Klienci zamawiają ubrania do przymierzalni, stylowy design, który nie przypomina tradycyjnego sklepu oraz stylowe przymierzalnie wzbogacają customer experience. Najwyższy poziom obsługi klienta zapewnia również innowacyjny, pierwszy w Polsce koncept eobuwie.pl & MODIVO Collect, znajdujący się w Galerii Warmińskiej w Olsztynie. Nowoczesna usługa Reserve&Collect umożliwia zamówienie produktów z oferty online, a następnie przymierzenie ich w sklepie. Dostawa do konceptu trwa 24h-48h, a Klienci otrzymują powiadomienie SMS, gdy ich zamówienie jest na miejscu. W planach są sklepy w kolejnych miastach w Polsce.
W lipcu tego roku otwarto również pierwszy sklep eobuv.cz i MODIVO w Czechach. Koncept znajduje się w praskiej Galerii Novy Smichov, gdzie Klienci mogą doświadczyć unikalnego customer experience, które zapewniają tablety do składania zamówień, komfortowe przymierzalnie i nowoczesny design.
MODIVO umiejętnie łączy świat przeżyć offline i online, tworząc miejsce, w którym moda spotyka się z technologią. Najważniejszy w tym wszystkim jest Klient, dlatego multibrand nieustannie się rozwija i dąży do maksymalnego uproszczenia ścieżki zakupu, a także inspirowania Klientów w kwestii kompletowania własnej garderoby, zgodnie z filozofią “Twój Styl to Twój Wybór”.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS