Pandemia koronawirusa zmieniła przyzwyczajenia zakupowe Polaków. 7 proc. badanych deklaruje, że po raz pierwszy dokonała zakupów spożywczych przez internet.
9 proc. respondentów robi zakupy online częściej niż do tej pory. Upowszechniają się też płatności kartami zbliżeniowymi i zamawianie jedzenia z dowozem.
Zdaniem autorów badania, te trendy zostaną z nami po zakończeniu pandemii. Wtedy też mocno zyskają usługi osobiste, jak np. fryzjerstwo, do których dostęp jest ograniczony teraz.
Oglądaj też: Rząd dorzuci 40 proc. pensji. Jeśli firma będzie miała kłopoty przez 2 miesiące
Stracić może natomiast branża rozrywkowa, bo badani deklarowali, że ograniczą chodzenie do kina, na koncerty i uczestnictwo w festiwalach.
58 proc. badanych obawia się o swoją sytuację finansową, po zakończeniu pandemii koronawirusa. Respondenci są przekonani o tym, że się pogorszy. Jednocześnie 46 proc. deklaruje, że po ustąpieniu zagrożenia zrobi duże zakupy.
Obejrzyj i dowiedz się, jak chronić się przed koronawirusem
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS