A A+ A++

Pandemia koronawirusa zmieniła przyzwyczajenia zakupowe Polaków. 7 proc. badanych deklaruje, że po raz pierwszy dokonała zakupów spożywczych przez internet.

9 proc. respondentów robi zakupy online częściej niż do tej pory. Upowszechniają się też płatności kartami zbliżeniowymi i zamawianie jedzenia z dowozem.

Zdaniem autorów badania, te trendy zostaną z nami po zakończeniu pandemii. Wtedy też mocno zyskają usługi osobiste, jak np. fryzjerstwo, do których dostęp jest ograniczony teraz.

Oglądaj też: Rząd dorzuci 40 proc. pensji. Jeśli firma będzie miała kłopoty przez 2 miesiące

Stracić może natomiast branża rozrywkowa, bo badani deklarowali, że ograniczą chodzenie do kina, na koncerty i uczestnictwo w festiwalach.

58 proc. badanych obawia się o swoją sytuację finansową, po zakończeniu pandemii koronawirusa. Respondenci są przekonani o tym, że się pogorszy. Jednocześnie 46 proc. deklaruje, że po ustąpieniu zagrożenia zrobi duże zakupy.

Obejrzyj i dowiedz się, jak chronić się przed koronawirusem

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCzarny kwiecień dla transportu
Następny artykułCovid-19 trudnym sprawdzianem komunikacji w branży motoryzacyjnej