Biedronka rozpoczęła sprzedaż online z dostawą do domu za pośrednictwem Glovo. Niestety w piątek przez pierwszych kilka godzin działania systemu w wyniku awarii klienci nie mogli zrobić zakupów.
Obecnie za pośrednictwem aplikacji Glovo można już bezproblemowo zamawiać zakupy z dowozem do domu. W piątek (10 kwietnia br.) Biedronka uruchomiła zakupy online z dostawą o domu za pośrednictwem Glovo. Nowa usługa wystartowała o 10:00. Klienci mieli otrzymać zamówienie w ciągu godziny. Po kilku minutach aplikacja przestała działać. Glovo została ponownie uruchomiona w piątek po południu.
Biedronka w czwartek (9 kwietnia br.) poinformowała o połączeniu sił z Glovo i uruchomieniu nowego kanału dystrybucji. Klienci za pośrednictwem aplikacji mogą zamówić produkty do domu po standardowych cenach oraz z uwzględnieniem wszystkich promocji. Cena dostawy to 9,99 zł. Pomysł okazał się trafiony, ale zainteresowanie chwilowo przerosło możliwości aplikacji Glovo.
Kilka dni wcześniej Carrefour poinformował o rozpoczęciu współpracy z Glovo. Z dostawy mogą skorzystać mieszkańcy siedmiu polskich miast.
DF
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS