A A+ A++

Biedronka rozpoczęła sprzedaż online z dostawą do domu za pośrednictwem Glovo. Niestety w piątek przez pierwszych kilka godzin działania systemu w wyniku awarii klienci nie mogli zrobić zakupów. 

Obecnie za pośrednictwem aplikacji Glovo można już bezproblemowo zamawiać zakupy z dowozem do domu. W piątek (10 kwietnia br.) Biedronka uruchomiła zakupy online z dostawą o domu za pośrednictwem Glovo. Nowa usługa wystartowała o 10:00. Klienci mieli otrzymać zamówienie w ciągu godziny. Po kilku minutach aplikacja przestała działać. Glovo została ponownie uruchomiona w piątek po południu.

Biedronka w czwartek (9 kwietnia br.) poinformowała o połączeniu sił z Glovo i uruchomieniu nowego kanału dystrybucji. Klienci za pośrednictwem aplikacji mogą zamówić produkty do domu po standardowych cenach oraz z uwzględnieniem wszystkich promocji. Cena dostawy to 9,99 zł. Pomysł okazał się trafiony, ale zainteresowanie chwilowo przerosło możliwości aplikacji Glovo. 

Kilka dni wcześniej Carrefour poinformował o rozpoczęciu współpracy z Glovo. Z dostawy mogą skorzystać mieszkańcy siedmiu polskich miast.  

DF

Źródło:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWsparcie psychologiczne dla medyków
Następny artykułTOMASZÓW Dezynfekcja przestrzeni publicznych