A A+ A++

Koncern Procter & Gamble, do którego należy marka kosmetyków do włosów Pantene, już poddał się presji ideologów, wykorzystując transseksualne dziecko w reklamie telewizyjnej do szerzenia propagandy LGBT. W dwuminutowej reklamie występują Sawyer, transseksualna dziewczynka, oraz jej dwie mamy, Ashley i Ellie.

Zawsze była superkreatywna, jeśli chodzi o płeć, a włosy były dużą częścią jej transformacji

– mówi Ashley w reklamie.

Kiedy tylko powiedziała nam, że identyfikuje się jako dziewczyna, natychmiast chciała zapuścić włosy.

Dla jasności trzeba dodać, że Sawyer urodziła się chłopcem i była nim do chwili, kiedy zaczęła „identyfikować się” jako dziewczynka. W reklamie wszyscy są uśmiechnięci i dumni z tego, że nie są normalni. Biedne zdezorientowane płciowo dziecko w…

Wybierz subskrypcję:

Wybierz cyfrową prenumeratę tygodnika Sieci, a dodatkowo otrzymasz dostęp do magazynu wSieci Historii i do artykułów Premium plus na portalu wPolityce.pl.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZamieszki w Jerozolimie. 53 Palestyńczyków rannych
Następny artykułSrebro nadal w zasięgu. MKS Perła Lublin pokonał KPR Gminy Kobierzyce