Koncern Procter & Gamble, do którego należy marka kosmetyków do włosów Pantene, już poddał się presji ideologów, wykorzystując transseksualne dziecko w reklamie telewizyjnej do szerzenia propagandy LGBT. W dwuminutowej reklamie występują Sawyer, transseksualna dziewczynka, oraz jej dwie mamy, Ashley i Ellie.
Zawsze była superkreatywna, jeśli chodzi o płeć, a włosy były dużą częścią jej transformacji
– mówi Ashley w reklamie.
Kiedy tylko powiedziała nam, że identyfikuje się jako dziewczyna, natychmiast chciała zapuścić włosy.
Dla jasności trzeba dodać, że Sawyer urodziła się chłopcem i była nim do chwili, kiedy zaczęła „identyfikować się” jako dziewczynka. W reklamie wszyscy są uśmiechnięci i dumni z tego, że nie są normalni. Biedne zdezorientowane płciowo dziecko w…
Szanowny Czytelniku, możesz przeczytać cały artykuł
– wystarczy, że dołączysz do subskrybentów Sieci Przyjaciół.Jeżeli masz wykupiony dostęp do Sieci Przyjaciół zaloguj się na swoje Konto Czytelnika
Wybierz subskrypcję:
Wybierz cyfrową prenumeratę tygodnika Sieci, a dodatkowo otrzymasz dostęp do magazynu wSieci Historii i do artykułów
na portalu wPolityce.pl.Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS