A A+ A++

Firmowy profil w serwisie Facebook wymaga tego, aby był prowadzony przez osobę kompetentną, cierpliwą i przyjaźnie nastawioną do klienta. Podobnie wygląda sprawa w kwestii serwisów takich jak Instagram czy LinkedIn. Jednak to właśnie Facebook wymaga od administratora fanpage’a tego, aby dzięki właściwej i efektywnej komunikacji pozostawił pozytywne wrażenie na użytkowniku. Jak o to odpowiednio zadbać?

Unikalne, ciekawe, ale nie za długie wpisy

Receptą są treści, które wywołują zaciekawienie i będą stanowić ciekawą nowość dla użytkownika. Nie można więc dopuścić do tego, aby ponownie zamieszczać te same wpisy lub korzystać z nowinek o których już większość osób słyszała i dobrze wie. Jeśli posiadamy ciekawą nowinkę to im szybciej ją dostarczymy tym lepiej. Przy okazji dostarczania informacji należy koniecznie zwrócić uwagę na to, aby nie były to zbyt długie teksty. Oczywiście są odstępstwa od tej reguły, bo rozbudowane, unikalne treści mogą akurat trafić do wybranych osób na fanpage’u, którzy preferują tego typu treści. W większości jednak Facebook stanowi miejsce gdzie ludzie szukają rozrywki, relaksu i nowinek. Dlatego należy ograniczyć do minimum ilość specjalistycznych tekstów, a skupić się bardziej na dostarczaniu rozrywki i ciekawostek z branży firmowej.

Kluczowe multimedia

Przy umieszczaniu wpisów należy koniecznie zadbać o to, aby dostarczane treści posiadały również atrakcyjny wygląd w postaci ciekawego wideo, zdjęć lub grafik. Atrakcyjna forma dostarczanych artykułów pozwoli zbudować pozytywne pierwsze wrażenie i zachęci do wgłębienia się w dalszą część tekstu.

Komentarze oraz prywatne wiadomości

Jeśli już zadbamy o to, aby dostarczane treści były atrakcyjne dla odbiorców to należy zwracać baczną uwagę na to, aby taki pozytywny wizerunek budować również poprzez bezpośrednie kanały komunikacyjne. Mając na uwadze prowadzenie Facebooka, szybka i rzeczowa odpowiedź na zapytania użytkowników może się bardzo opłacić. Facebook wyświetla w profilu firmowym ciekawą informację o tym jak szybko firma odpowiada na zapytania skierowane przez prywatną wiadomość. Dzięki temu użytkownik od razu wie jak długo będzie musiał oczekiwać na swoją odpowiedź. Nie należy także zaniedbywać komentarzy. Przy okazji warto zwrócić uwagę na to, aby na wszelkie opinie – te pozytywne i negatywne – pozostawić odpowiedź w postaci podziękowania lub przyznania się do błędu i chęci poprawy w przyszłości. Warto też włączać się w różnorakie dyskusje w komentarzach oraz próbować łagodzić konflikty między użytkownikami.

Więcej na temat związany z obsługa profili firmowych fanpage znajdą Państwo na https://fb.48.media

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułHrubieszów: Zamykają przejazd przy Syndkacie. Rusza remont
Następny artykułByłemu księdzu na do widzenia i na dzień dobry