A A+ A++

Łódzcy urzędnicy już kilka lat temu opracowali model komunikacyjny, który chcą wprowadzić w życie do 2050 r. Zakłada on, że centrum – z wyjątkiem ulic stanowiących jego trzon lub obwodnice – ma być oddane pieszym, rowerzystom i pasażerom transportu publicznego. A samochody osobowe mają być zostawione na osiedlach.

Tunel początkiem rewolucji

Dlatego już teraz uspokajany jest ruch na kolejnych śródmiejskich ulicach, choćby na ul. Lipowej, Moniuszki, Traugutta, 6 Sierpnia, Piramowicza, Pogonowskiego, 28. Pułku Strzelców Kaniowskich, czy al. 1 Maja. Z planów wynika, że w podobny sposób będzie się stopniowo zmieniała większość ulic w centrum Łodzi. Oczywiście z wyjątkiem dróg, które stanowią kręgosłup Śródmieścia, oraz obwodnic, które przejmą na siebie ciężar ruchu.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGdzie w Zielonej Górze można łowić bez karty wędkarskiej? [WIDEO]
Następny artykułHonorowy Obywatel Starachowic żąda rezygnacji z planów budowy „spalarni śmieci”