A A+ A++

Cały świat walczy o zatrzymanie pandemii koronawirusa. Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia oprócz hasła #zostańwdomu promuje zachowanie dystansu społecznego wśród tych, którzy z różnych względów jednak z domu wyjść muszą.

Wzorem największych korporacji PPNT Gdynia przypomina o konieczności zachowania półtorametrowego odstępu od innych osób poprzez krótki filmik, w którym widać jak łuki znajdujące się w logo Parku rozsuwają się. Po ten prosty, choć działający na wyobraźnię pomysł sięgnęły niedawno takie korporacje jak McDonald’s, Coca-Cola czy Audi.

Rosnąca liczba chorych oraz skala epidemii, z jaką mamy do czynienia, budzi coraz większy niepokój. Dlatego uważam, że obok realnego wsparcia w walce z COVID-19, jakiego udziela Park, np. w postaci drukowania elementów ochrony osobistej dla lekarzy i ratowników, promowanie postaw, które mogą zmniejszyć liczbę zachorowań, jest po prostu po ludzku potrzebne – mówi Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki.

Naukowcy twierdzą, że do czasu wynalezienia leku lub szczepionki na koronawirusa, jedynym sposobem na ograniczenie epidemii oprócz higieny i izolacji w domu jest zachowywanie dystansu społecznego.

Filmik można obejrzeć na facebookowym profilu gdyńskiego Parku.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMłoda foka na gdyńskiej plaży
Następny artykułDepesza literacka – polskie Noble