Cały świat walczy o zatrzymanie pandemii koronawirusa. Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia oprócz hasła #zostańwdomu promuje zachowanie dystansu społecznego wśród tych, którzy z różnych względów jednak z domu wyjść muszą.
Wzorem największych korporacji PPNT Gdynia przypomina o konieczności zachowania półtorametrowego odstępu od innych osób poprzez krótki filmik, w którym widać jak łuki znajdujące się w logo Parku rozsuwają się. Po ten prosty, choć działający na wyobraźnię pomysł sięgnęły niedawno takie korporacje jak McDonald’s, Coca-Cola czy Audi.
– Rosnąca liczba chorych oraz skala epidemii, z jaką mamy do czynienia, budzi coraz większy niepokój. Dlatego uważam, że obok realnego wsparcia w walce z COVID-19, jakiego udziela Park, np. w postaci drukowania elementów ochrony osobistej dla lekarzy i ratowników, promowanie postaw, które mogą zmniejszyć liczbę zachorowań, jest po prostu po ludzku potrzebne – mówi Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki.
Naukowcy twierdzą, że do czasu wynalezienia leku lub szczepionki na koronawirusa, jedynym sposobem na ograniczenie epidemii oprócz higieny i izolacji w domu jest zachowywanie dystansu społecznego.
Filmik można obejrzeć na facebookowym profilu gdyńskiego Parku.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS