A A+ A++

Z usługi click&collect mogą skorzystać klienci trzech warszawskich Żabek. Chodzi tutaj o placówki zlokalizowane przy ul. Kowalczyka 9, Sokratesa 9 i Jana Kazimierza – informuje portal wiadomoscihandlowe.pl. Oficjalny komunikat w tej sprawie sieć ma wydać jeszcze we wtorek.

W najbliższym czasie pilotażowy program ma objąć 20 sklepów.

Klienci wspomnianych punktów mogą złożyć zamówienie za pośrednictwem aplikacji mobilnej Żappka. Za towary zapłacą przy odbiorze w stacjonarnym sklepie.

Zobacz też: 500+ i 13. emerytury do zawieszenia na czas kryzysu? Rostowski jest przeciw

Równolegle w Poznaniu startuje usługa “Żabka do domu”, która zakłada, że zamówione zakupy zostaną dostarczone pod drzwi klienta – podają Wiadomości Handlowe. W tym wypadku jednak produktów nie zamówimy przez aplikację, lecz za pomocą strony internetowej lub telefonicznie.

Program dostaw na początku ma objąć 30 placówek, a skorzystać z niego mogą mieszkańcy centrum miasta (dzielnice Jeżyce i Łazarz).

Uruchomienie sklepu internetowego Żabki miało nastąpić w drugiej połowie 2020 roku. Decyzję o przyspieszeniu prac wywołała sytuacja związana z pandemią koronawirusa.

To kolejna sieć, która uruchomiła system click&collect. Jak informuje portal next.gazeta.pl, od poniedziałku z tej usługi mogą korzystać klienci Stokrotki w Lublinie. W tym przypadku klienci mogą płacić za zamówienie zarówno przy odbiorze, jak i przy zamówieniu. Sieć zapowiada, że rozszerzy działanie usługi o kolejne miasta.

Obejrzyj i dowiedz się, jak chronić się przed koronawirusem

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSzansa dla PLN
Następny artykułProgramy wsparcia dla niepełnosprawnych – wydłużone terminy składania wniosków