Grupa Żabka, która w październiku otworzy sklep nr 10.000, podtrzymuje, że chce otwierać ponad 1 tys. sklepów rocznie. W tym miesiącu uruchomi też pierwsze sklepy w dwóch nowych formatach: Drive i Non Stop – poinformowali przedstawiciele grupy.
“Nie zwolnimy tempa, będziemy otwierać ponad 1 tys. sklepów rocznie, ale aby to robić, musimy cały czas rozwijać nasz format” – powiedział na konferencji prasowej Adam Manikowski, wiceprezes grupy Żabka i dyrektor zarządzający Żabka Polska.
Jak poinformował, w październiku otwarty zostanie sklep Żabki numer 10.000, w Starym Browarze w Poznaniu. Sklep ma łączyć rozwiązania m.in. ze sklepu Nano i Eko Smart.
Ponadto, do sieci dołączą w październiku dwa sklepy w nowych formatach: Drive (w Piasecznie) i Non Stop (w Warszawie).
“Żabka Non Stop to sklep hybrydowy łączący cechy sklepu bezobsługowego ze sklepem tradycyjnym; czynny przez 24 godziny na dobę. W tym miesiącu otworzymy też najbardziej innowacyjny koncept w Polsce – Żabka Drive, umożliwiający klientowi zakupy w drodze, z samochodu” – powiedział Manikowski.
Założyłeś własną firmę? Kolejnym krokiem w jest wybór sposobu rozliczania się ze skarbówką z tytułu osiąganych dochodów. Odpowiednia formy opodatkowania, dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy, niesie ze sobą korzyści finansowe. Warto o nich wiedzieć!<BR>
Pobierz e-booka zostawiając zgody, albo zapłać 20 zł
Masz pytanie? Napisz na [email protected]
Sieć sklepów Żabka obchodzi w tym roku 25-lecie. Jak podano, to największa sieć convenience w Europie. Obsługuje ponad 3 mln klientów dziennie.
“W tym roku przekroczymy 20 mld zł obrotu. Tworzymy z naszymi franczyzobiorcami blisko 60 tys. miejsc pracy. Tworzymy wartość dodaną dla polskiej gospodarki w wysokości 7 mld zł” – powiedział wiceprezes Grupy Żabka. (PAP Biznes)
pel/ osz/
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS