To była kwestia czasu. Żabka dołącza do grona firm obecnych na platformie Roblox. Sieć uruchomiła tam swój sklep. Chętni użytkownicy będą mogli wziąć udział w edukacyjnej grze, w której do zdobycia są żappsy.
fot. Facebook
W dzisiejszym cyfrowym świecie, coraz więcej firm chce łączyć rozrywkę online z promocją marki. Przestrzeń wirtualna cały czas wzbudza zainteresowanie. W metaświecie mogliśmy już odwiedzić np. kultową Rotundę PKO odtworzoną na platformie Decentraland.
Integralną częścią życia wielu ludzi stały się także gry. Wiele firm korzysta z możliwości, jakie daje Roblox, który od dnia swojego debiutu na scenie gier wideo w 2004 roku, zdobył ogromną popularność i stał się symbolem kreatywności czy tworzenia społeczności. Marki często wykorzystują platformę do łączenia zabawy z edukacją. Taką drogą poszedł, np. ING Bank Śląski, który jako pierwszy w Polsce stworzył wirtualny świat i poprzez zabawę oraz pasję młodych, wsparł rozwój dobrych nawyków zarządzania pieniędzmi.
Zobacz również: Jak zmienić formę prowadzenia działalności?
Nie mogło być inaczej i do grona firm obecnych na platformie Roblox dołączyła jedna z największych sieci sklepów spożywczych w Polsce – Żabka. Od teraz będzie można odwiedzić sklepy nie tylko w realu, ale także w świecie wirtualnym.
– Żabka Run: Porcja dobreGO!” na Roblox odwiedzone? W takim razie zgłoś się do konkursu i zgarnij żappsy! Jedyne co musisz zrobić, to podać swój 12-cyfrowy barecode (pod kodem kreskowym w apce Żappka), username z platformy Roblox oraz unikalny kod, który otrzymasz w grze „Żabka Run: Porcja dobreGo!” – pisze Żabka.
Sieć do zabawy dołączyła również walor edukacyjny. Jednym z kluczowych aspektów wkroczenia Żabki do Roblox jest promocja zdrowego odżywiania. Dla wielu osób może to brzmieć nietypowo w kontekście gier wideo, ale to właśnie tu, w wirtualnym świecie, gracze będą mieli okazję nie tylko zabawić się, ale także nauczyć się, jak dbać o swoje zdrowie i wzmocnić swoją pozycję w rankingu. Użytkownicy zostaną zachęceni do zgłębienia tajników dobrego odżywiania poprzez różnorodne aktywności i wyzwania w grach.
Każdego tygodnia osoba, która zajęła pierwsze miejsce w rankingu, zostaje nagrodzona aż 1400 żappsami, a kolejne dziewięć osób zdobywa 700 żappsów.
Roblox wprowadza nowe standardy dla wszystkich reklam na swojej platformie. Ich celem jest zwiększenie przejrzystości ofert reklamowych oraz wzrost bezpieczeństwa najmłodszych graczy.
W grze MMO Roblox dzieci odprawiały już msze święte czy organizowały pogrzeby. Zabawę dzieciaków komentowali influencerzy i księża, a same materiały trendowały na TikToku.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS