A A+ A++

To była kwestia czasu. Żabka dołącza do grona firm obecnych na platformie Roblox. Sieć uruchomiła tam swój sklep. Chętni użytkownicy będą mogli wziąć udział w edukacyjnej grze, w której do zdobycia są żappsy.

fot. Facebook

W dzisiejszym cyfrowym świecie, coraz więcej firm chce łączyć rozrywkę online z promocją marki. Przestrzeń wirtualna cały czas wzbudza zainteresowanie. W metaświecie mogliśmy już odwiedzić np. kultową Rotundę PKO odtworzoną na platformie Decentraland.

Integralną częścią życia wielu ludzi stały się także gry. Wiele firm korzysta z możliwości, jakie daje Roblox, który od dnia swojego debiutu na scenie gier wideo w 2004 roku, zdobył ogromną popularność i stał się symbolem kreatywności czy tworzenia społeczności. Marki często wykorzystują platformę do łączenia zabawy z edukacją. Taką drogą poszedł, np. ING Bank Śląski, który jako pierwszy w Polsce stworzył wirtualny świat i poprzez zabawę oraz pasję młodych, wsparł rozwój dobrych nawyków zarządzania pieniędzmi.

Zobacz również: Jak zmienić formę prowadzenia działalności?

Nie mogło być inaczej i do grona firm obecnych na platformie Roblox dołączyła jedna z największych sieci sklepów spożywczych w Polsce – Żabka. Od teraz będzie można odwiedzić sklepy nie tylko w realu, ale także w świecie wirtualnym.

– Żabka Run: Porcja dobreGO!” na Roblox odwiedzone? W takim razie zgłoś się do konkursu i zgarnij żappsy! Jedyne co musisz zrobić, to podać swój 12-cyfrowy barecode (pod kodem kreskowym w apce Żappka), username z platformy Roblox oraz unikalny kod, który otrzymasz w grze „Żabka Run: Porcja dobreGo!” – pisze Żabka.

Sieć do zabawy dołączyła również walor edukacyjny. Jednym z kluczowych aspektów wkroczenia Żabki do Roblox jest promocja zdrowego odżywiania. Dla wielu osób może to brzmieć nietypowo w kontekście gier wideo, ale to właśnie tu, w wirtualnym świecie, gracze będą mieli okazję nie tylko zabawić się, ale także nauczyć się, jak dbać o swoje zdrowie i wzmocnić swoją pozycję w rankingu. Użytkownicy zostaną zachęceni do zgłębienia tajników dobrego odżywiania poprzez różnorodne aktywności i wyzwania w grach.

Każdego tygodnia osoba, która zajęła pierwsze miejsce w rankingu, zostaje nagrodzona aż 1400 żappsami, a kolejne dziewięć osób zdobywa 700 żappsów.

Roblox wprowadza nowe standardy dla wszystkich reklam na swojej platformie. Ich celem jest zwiększenie przejrzystości ofert reklamowych oraz wzrost bezpieczeństwa najmłodszych graczy.

W grze MMO Roblox dzieci odprawiały już msze święte czy organizowały pogrzeby. Zabawę dzieciaków komentowali influencerzy i księża, a same materiały trendowały na TikToku.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułII Powiatowa Hala Sportowa uroczyście otwarta!
Następny artykułJabłonica: 70-latek potrącił matizem na przejściu dla pieszych 5-letniego chłopca