PKP PLK ogłosiło przetarg na dokumentację projektu, w ramach którego prędkość pociągów na trasie Rzeszów – Przemyśl ma wzrosnąć do 200 km/h. To potrzebna „errata” na niedawno zmodernizowanej linii z Rzeszowa do granicy z Ukrainą.
Magistrala E30 na odcinku od Rzeszowa, przez Przemyśl, do granicy z Ukrainą w Medyce modernizowana jest od 2010 r. Prace wciąż się nie zakończyły, a już kilka lat temu PLK zaczęła przygotowywać kolejną modernizację. Kilka lat temu wiceminister infrastruktury Andrzej Bittel, w odpowiedzi na interpelację ówczesnego posła Mieczysława Kasprzaka, poinformował, że w ramach prowadzonych prac została wymieniona nawierzchnia kolejowa na długości około 150 km, przebudowano i zrewitalizowano 121 obiektów inżynieryjnych, przebudowano 6 peronów wyspowych i 22 perony jednokrawędziowe z dostosowaniem ich do obsługi osób niepełnosprawnych oraz wykonano prace na 50 przejazdach kolejowo-drogowych…
Płatny dostęp do treści
Przeczytałeś tylko fragment tekstu.
Chcesz przeczytać całość i inne artykuły premium?
Nieograniczony dostęp do pełnych tekstów od 19 groszy dziennie!
Masz już wykupiony dostęp? Zaloguj się
Pozostało 74% tekstu do przeczytania.
Wykup dostęp
Autor: Mariusz Godos
/ Życie Podkarpackie
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS