A A+ A++

PKP PLK ogłosiło przetarg na dokumentację projektu, w ramach którego prędkość pociągów na trasie Rzeszów – Przemyśl ma wzrosnąć do 200 km/h. To potrzebna „errata” na niedawno zmodernizowanej linii z Rzeszowa do granicy z Ukrainą.

Magistrala E30 na odcinku od Rzeszowa, przez Przemyśl, do granicy z Ukrainą w Medyce modernizowana jest od 2010 r. Prace wciąż się nie zakończyły, a już kilka lat temu PLK zaczęła przygotowywać kolejną modernizację. Kilka lat temu wiceminister infrastruktury Andrzej Bittel, w odpowiedzi na interpelację ówczesnego posła Mieczysława Kasprzaka, poinformował, że w ramach prowadzonych prac została wymieniona nawierzchnia kolejowa na długości około 150 km, przebudowano i zrewitalizowano 121 obiektów inżynieryjnych, przebudowano 6 peronów wyspowych i 22 perony jednokrawędziowe z dostosowaniem ich do obsługi osób niepełnosprawnych oraz wykonano prace na 50 przejazdach kolejowo-drogowych…

Płatny dostęp do treści

Przeczytałeś tylko fragment tekstu.
Chcesz przeczytać całość i inne artykuły premium?
Nieograniczony dostęp do pełnych tekstów od 19 groszy dziennie!

Masz już wykupiony dostęp? Zaloguj się

Pozostało 74% tekstu do przeczytania.

Wykup dostęp

Autor: Mariusz Godos
/ Życie Podkarpackie

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułProkuratura odmawia ścigania władz Uniwersytetu Kaliskiego. Chce tego Naczelna Izba Lekarska
Następny artykułZespoły Formuły 1 zaprzeczają