Przedsiębiorca i inwestor Krzysztof Bajołek zainwestował 4 mln zł w firmę Closer Music, działającą w muzycznym sektorze high-tech – poinformowała spółka w komunikacie prasowym.
Firma spodziewa się, że inwestycja Bajołka zapewni firmie niezbędne zasoby i wskazówki, aby rozszerzyć jej działalność, ulepszyć ofertę produktów i wzmocnić jej pozycję rynkową.
Krzysztof Bajołek posiada ponad 30-letnie doświadczenie w branży odzieżowej. Był założycielem i wieloletnim prezesem spółki Artman. Twórca marki House i Mohito, które zostały w 2008 r. sprzedane do LPP za prawie 400 mln zł. Był członkiem rady nadzorczej m.in. spółki Gino Rossi, Simple Creative Products oraz Bytom oraz założycielem marki Medicine. Obecnie jest założycielem i prezesem Answear.
Closer Music oferuje własny katalog utworów i muzyki. Klientami spółki są duże i średnie przedsiębiorstwa, domy mediowe, podmioty produkcyjne z sektora filmowego, reklamowego i indywidualni użytkownicy, tacy jak grupa ponad 200 milionów kontent kreatorów w mediach społecznościowych, do której firma, za pomocą swojej platformy closermusic. com adresuje swoje działania. (PAP Biznes)
pr/
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS