A A+ A++

Rast związany był z Audi Sport przez dwanaście lat, a współpraca przyniosła m.in. mistrzowskie tytuły w DTM czy ADAC GT Masters.

Kontrakt Niemca z producentem z Ingolstadt obejmował jeszcze 2023 rok, a kierowca z Minden miał brać udział w rozwoju konstrukcji LMDh, ale projekt skasowano (oficjalnie zawieszono) i obie strony porozumiały się w kwestii rozwiązania umowy.

W poniedziałek poinformowano, ze Rast zasili rywala z Monachium, czyli BMW, które jest w końcowej fazie rozwoju prototypu LMDh – M Hybrid V8. W przyszłym roku samochód rywalizować będzie w IMSA WeatherTech SportsCar Championship, a dwanaście miesięcy później dołączy do stawki World Endurance Championship.

BMW zaznaczyło, że dokładny program startów Rasta zostanie opublikowany w późniejszym terminie, ale ma on jeździć „kilkoma samochodami”. Niewykluczone, że pojawi się w wyścigach GT, gdzie BMW wprowadziło właśnie M4 GT3.

– Po tylu pełnych sukcesów latach z Audi nie mogę doczekać się nowego wyzwania – przekazał Rast. – Od dawna śledziłem, co dzieje się w BMW M Motorsport, a swoje pierwsze kroki w wyścigach stawiałem w Formula BMW.

– Powrót do BMW po prawie dwudziestu latach to świetna historia i logiczny krok.

Według nieoficjalnych informacji Rast będzie ścigał się również w Formule E, w której przywdzieje barwy McLarena.

BMW M Hybrid V8

Photo by: BMW




akcje


komentarze

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRowerzyści z Kołak Kościelnych wyruszyli do Jabłonki Kościelnej
Następny artykułSpotkanie z okazji jubileuszu Kina Światowid [ Kina i teatr ]