A A+ A++

Yuki Tsunoda, P6
“Przede wszystkim wielkie gratulacje dla zespołu! Wczoraj to nie był nasz dzień, ale dzisiaj wspólnie dokonaliśmy wielkiego powrotu. Kwalifikacje na P16 wczoraj do Grand Prix i P6 dzisiaj w wyścigu sprinterskim to duży krok we właściwym kierunku. Samochód był przyjemny w prowadzeniu, ale musimy zrozumieć, dlaczego była taka różnica między wczoraj a dziś. Było kilka miejsc, w których mogłem poprawić swoją jazdę i myślę, że ostatnie okrążenie w SQ3 było moim najlepszym okrążeniem do tej pory, co pozwoliło mi wystartować z dobrej pozycji do wyścigu sprinterskiego.”

“Zmaksymalizowaliśmy naszą szansę, kończąc na P6, co jest najwyższą pozycją w tym sezonie. Mając kilka okrążeń więcej, mógłbym walczyć o P5 z Leclercem. Jestem zadowolony z mojego dzisiejszego tempa wyścigowego. Daniel również miał dobre tempo, więc był to duży wysiłek zespołowy. Brawo dla zespołu, ponieważ bez ich ciężkiej pracy nie byłbym na tej pozycji. Teraz nie mogę się doczekać jutrzejszego wyścigu. Jesteśmy teraz w dobrym rytmie, więc będziemy na tym bazować, aby jutro osiągnąć jeszcze lepsze wyniki. Nie będzie to łatwe, ponieważ startujemy z tyłu, ale wiemy, że nasz samochód jest dobry, więc będziemy wyprzedzać jak najwięcej, a punkty są możliwe.”

Daniel Ricciardo, P9
“Dzisiaj czułem się o wiele lepiej. Patrząc wstecz, moje wczorajsze okrążenie kwalifikacyjne było głównie moją winą, ponieważ nie dowoziłem wtedy, kiedy trzeba. Na średniej oponie, zwłaszcza w SQ2, jechało mi się naprawdę dobrze i byłem bardzo zadowolony z tego okrążenia. Na miękkiej mieszance ponownie zmagałem się w zakrętach 1 i 2, choć nie tak bardzo jak wczoraj, i byłem trochę rozczarowany moim ostatnim okrążeniem. Jako zespół, P6 i P8 w kwalifikacjach do sprintu to dla nas dobry wynik.”

“Wyścig sprinterski z pewnością nie był nudny. Z jednej strony miło było wziąć udział w walce i dobrze się bawiłem, ale jestem też bardzo sfrustrowany. Jak pokazaliśmy dziś rano, mając oba samochody w pierwszej ósemce, zdecydowanie mieliśmy tempo, aby zdobyć punkty, więc gratulacje dla Yukiego, któremu się to udało. Za każdym razem, gdy wyprzedzałem Carlosa w Zakręcie 1, wyprzedzał mnie z DRS-em podczas dohamowania do “czwórki”. Jestem też sfrustrowany tym, że zostawiłem otwarte drzwi Oscarowi, który wyprzedził mnie w Zakręcie 8. Strategicznie, jutro mogę wykonać lepsze manewry. Niektóre rzeczy zmieniły się w trakcie wyścigu, prawdopodobnie także z powodu asfaltu, który tu mamy, ale myślę, że dobrze zrobiłem, dostosowując swój styl jazdy w połowie wyścigu. W rzeczywistości zyskaliśmy dużo do Carlosa podczas ostatnich kilku okrążeń. Niestety, przed flagą w szachownicę wciąż byliśmy z tyłu o kilka dziesiątych. Patrząc pozytywnie, myślę, że to ekscytujące widzieć kroki naprzód, jakie poczyniliśmy z samochodem. Nauczyłem się też kilku rzeczy podczas wyścigu i zachowam je jako mój as w rękawie na jutro. Obejrzymy powtórki i zastanowimy się, jak lepiej zaplanować wyprzedzanie, próbując znaleźć nieco więcej czystego powietrza i wykorzystać to tempo”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAmunicja krążąca Switchblade wystrzelona z USV
Następny artykułMercedes w opałach