LOS ANGELES–(BUSINESS WIRE)– Xsolla, globalna firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, kontynuuje pasmo sukcesów w branży sklepów internetowych, dostarczając kompleksowy zestaw funkcji opracowanych w ramach ponad 400 skutecznie wdrożonych sklepów internetowych. Rozwiązanie Xsolla Web Shop to w pełni zintegrowane rozszerzenie gier mobilnych zaprojektowane z myślą o zwiększeniu marży zysku oraz wartości produktów w całym cyklu życia (LTV) na rzecz ich użytkowników, wykorzystujące niezawodny, sprawdzony zestaw narzędzi skierowany bezpośrednio do konsumentów. Xsolla Web Shop, który może się poszczycić wskaźnikiem pozyskania klientów na poziomie 50% oraz wskaźnikiem ponownych zakupów na poziomie 60%, co przekłada się na stopniowy wzrost przychodów, stanowi dziś podstawę sukcesu twórców gier na urządzenia mobilne.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20241022640623/pl/.
Xsolla Web Shop stanowi odpowiedź na wszystkie potrzeby twórców gier na każdym etapie tworzenia i obsługi sklepu internetowego, czy to w zakresie rozwiązania umożliwiającego szybkie wdrażanie sprzedaży internetowej, czy też opracowania kompleksowego, unikatowego portalu skierowanego do graczy. Dzięki Xsolla Web Shop twórcy mogą zapewnić swoim odbiorcom płynne, spersonalizowane doświadczenia, ułatwiając przyciąganie kolejnych graczy, a przy tym zatrzymując coraz więcej użytkowników i zwiększając ich zaangażowanie.
Niektóre funkcje rozwiązania Xsolla Web Shop:
- Web Shop LiveOps – gama narzędzi w zakresie od rabatów na start po nagrody, ekskluzywne i limitowane w czasie oferty oraz elastyczne, kompleksowe i spersonalizowane strategie sprzedażowe przyczyniające się do konwersji odwiedzających w nabywców, zwiększenia częstości zakupów oraz średniej wartości dokonywanych transakcji;
- Narzędzie do tworzenia portali internetowych – kompleksowe narzędzie służące do tworzenia markowych witryn internetowych obejmujących wiele podstron i utrzymanych w konwencji gry. Narzędzie automatycznie tworzy zasoby, treści i kanały wiadomości, umożliwiając również swobodne wdrażanie i natychmiastowe generowanie zysków, a następnie dostosowywanie skali do spersonalizowanych projektów o dowolnym stopniu złożoności;
- Uwierzytelnianie – szybkie i bezproblemowe logowanie za pomocą znanych metod, od standardowych opcji logowania (np. za pomocą nazwy użytkownika) po spersonalizowane systemy i płynne procesy logowania za pomocą bezpośrednich linków, w celu zwiększenia konwersji do statusu aktywnych użytkowników;
- Zarządzanie katalogami – ta funkcja umożliwia scentralizowane zarządzanie katalogami elementów gier i obsługuje wszystkie rodzaje elementów, umożliwiając bezproblemowe importowanie, grupowanie, lokalizowanie i ustalanie cen na szczeblu regionalnym. Ta funkcja zapewnia niezwykle elastyczne doświadczenia, dbając o łatwe dostosowanie do innych platform gier na potrzeby przekrojowego zarządzania elementami pomiędzy nimi;
- Pakiet dla mediów społecznościowych – funkcja skupiona wokół programów poleceń i programów motywacyjnych, programów lojalnościowych, zakupów grupowych oraz innych funkcji przyczyniających się do przyciągania nowych odbiorców do sklepu internetowego oraz zwiększenia odsetka stałych użytkowników i ponownych zakupów.
„Jesteśmy stale zaangażowani na rzecz dostarczania twórcom najlepszych narzędzi pozwalających im osiągać sukcesy – powiedział Berkley Egenes, dyrektor ds. marketingu i rozwoju w Xsolla. – Nowo wprowadzone zaawansowane opcje w naszym rozwiązaniu Web Shop to nie tylko innowacje; zostały przetestowane w prawdziwych warunkach użytkowania, przyczyniając się do niesamowitych wyników naszych partnerów. Nie zajmujemy się po prostu tworzeniem rozwiązań, lecz pragniemy stale je doskonalić, aby umożliwić twórcom gier mobilnych maksymalne wykorzystanie ich potencjału w branży, która nie przestaje ewoluować”.
Wiodąca pozycja Xsolla na rynku sklepów internetowych jest owocem jej stałego zaangażowania na rzecz doskonalenia oferty produktów w drodze nieustannej współpracy z partnerami. Wybierając Xsolla, twórcy mogą w pełni zaufać zdolnościom firmy w zakresie stymulowania zrównoważonego rozwoju oraz zwiększania zaangażowania graczy.
Więcej informacji na temat rozwiązania Xsolla Web Shop oraz możliwości wsparcia strategii zarobkowej w zakresie własnych gier znajdziesz na stronie internetowej xsolla.pro/wsrw.
Xsolla
Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom firmy dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie. Xsolla obsługuje główne tytuły gier, takie jak „Valve”, „Twitch”, „Epic Games”, „Take-Two”, „KRAFTON”, „Nexters”, „NetEase”, „Playstudios”, „Playrix”, „miHoYo” i inne.
Aby uzyskać dodatkowe informacje i dowiedzieć się więcej, odwiedź witrynę xsolla.com.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20241022640623/pl/.
Źródło: Xsolla
KONTAKT:
Derrick Stembridge
globalny dyrektor ds. public relations
Xsolla
e-mail: [email protected]
Źródło informacji: Business Wire
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS