Nowe urządzenie stało się dla artysty doskonałym narzędziem do komunikacji z fanami. Zarówno wielbiciele Mroza, jak i entuzjaści marki Xiaomi, otrzymają niepowtarzalną okazję, by zobaczyć jak wyglądają kulisy pracy artysty. Mrozu wraz z zespołem przygotują serię materiałów video, które uchwycą codzienne wyzwania czy emocje związane z wyjściem na scenę.
Mrozu, jeden z najpopularniejszych artystów w Polsce, to nie tylko ikona sceny muzycznej, ale także kreator trendów. Podczas swych energetyzujących występów, zawsze znajduje się w blasku reflektorów, jednak podobnie jak na scenie, tak i w życiu, najczęściej najciekawsze rzeczy dzieją się gdzieś w tle. Za sprawą najnowszego smartfona Xiaomi 14 Ultra artysta podzieli się ze światem unikatowymi materiałami zakulisowymi.
– Od dłuższego czasu zastanawiałem się czy mogę być bliżej z moimi fanami. To oni sprawiają, że codziennie chce robić jeszcze więcej i tworzyć muzykę dla nich. Specjalnie dla nich przygotujemy video z backstage i rzucimy trochę światła na zakulisową codzienność – komentuje Mrozu.
Xiaomi 14 Ultra to jedno z najnowszych flagowych urządzeń producenta, które zadebiutowało na globalnym rynku podczas Mobile World Congress (MWC) w Barcelonie. Jego największym atutem są zaawansowane funkcje fotograficzne. Z czterema tylnymi aparatami, w tym głównym posiadającym przysłonę ƒ/1.63-ƒ/4.0, Xiaomi 14 Ultra zapewnia doskonałą jakość obrazu nawet w trudnych warunkach oświetleniowych.
Odpowiednie uchwycenie świateł i cieni na każdej fotografii zagwarantuje najwyższej jakości zestaw optyki. Obiektywy zastosowane w Xiaomi 14 Ultra stworzyła legendarna niemiecka firma fotograficzna Leica, która od 100 lat zapewnia rozwiązania najwyższej jakości. Najnowsze rozwiązania zastosowane w smartfonie przełożą się na pełne nasycenie barw, stabilizację obrazu oraz najwyższą rozdzielczość zdjęć czy filmów.
Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji w Xiaomi 14 Ultra umożliwia łatwe edytowanie zdjęć i materiałów wideo. Dzięki temu użytkownicy mogą w pełni wykorzystać potencjał urządzenia w codziennych czynnościach.
– Jest dla nas niesamowitym wyróżnieniem, że Mrozu postanowił sięgnąć po jeden z naszych produktów. Wierzymy, że dzięki temu jego gwiazda będzie błyszczeć jeszcze jaśniej, a powstające materiały zakulisowe rzucą trochę światła na nieznaną szerokiemu gronu fanów codzienność. Tym bardziej cieszy, że to właśnie nasz najnowszy flagowiec, Xiaomi 14 Ultra, został przewodnikiem podróży, a Mrozu bohaterem w obiektywie aparatu – komentuje Leo Bu, Head of Marketing Polska w Xiaomi.
Światło, a tym samym cień, mają fundamentalne znaczenie dla fotografii. Kulisy trasy koncertowej i występów rozbłysną w nowy sposób na portalach społecznościowych artysty, a opowieść, którą Mrozu przekaże za pomocą aparatów Xiaomi 14 Ultra, pozwoli wszystkim zainteresowanym doświadczyć świata, którego na co dzień nie mają szansy ujrzeć.
Więcej informacji na temat produktów w Polsce: https://www.mi.com/pl/
Więcej informacji na temat Xiaomi w Polsce można również znaleźć na naszych kanałach społecznościowych: Facebook oraz Instagram.
O Xiaomi
Xiaomi Corporation została założona w kwietniu 2010 roku. Od 9 lipca 2018 jest notowana na giełdzie w Hongkongu (1810.HK). Xiaomi to firma internetowa oferująca elektronikę użytkową, smartfony i inteligentny sprzęt podłączony za pośrednictwem platformy “Internetu rzeczy” IoT (Internet of Things).
Xiaomi konsekwentnie buduje swój wizerunek opierając się na relacjach z użytkownikami. Firma nieustannie szuka innowacyjnych rozwiązań, stawiając na pierwszym miejscu jakość i wydajność. Xiaomi tworzy produkty dostępne w uczciwych cenach, aby każdy miał możliwość podwyższania komfortu swojego życia dzięki technologii.
Xiaomi jest jedną z wiodących na świecie firm produkujących smartfony. We wrześniu 2023 r. miesięczna liczba aktywnych użytkowników (ang. MAU) systemu MIUI osiągnęła około 623 milionów na całym świecie. Firma stworzyła również wiodącą na świecie konsumencką platformę AIoT (AI + IoT), z 699 milionami podłączonych inteligentnych urządzeń (z wyłączeniem smartfonów, laptopów i tabletów) na dzień 30 września 2023 roku. Produkty Xiaomi są dostępne w ponad 100 krajach i regionach na całym świecie. W sierpniu 2023 r. Xiaomi znalazło się na liście Fortune Global 500 piąty rok z rzędu, zajmując 360. miejsce. Xiaomi wchodzi w skład indeksu Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index i Hang Seng China 50 Index. Więcej informacji na temat firmy Xiaomi można znaleźć na stronie https://blog.mi.com/en/.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS